PDA

Zobacz pełną wersję : Numer specjalny - urządzamy ogród



GrzegorzS
18-04-2005, 09:43
Skusiłem się na numer specjalny Muratora "Urządzamy ogród" czy jakoś tak. Przyniosłem do domu, żona przejrzała po czym przyniosła numer z zeszłego roku o takim samym tytule i zaprezentowała mi, jak się "naciąłem". Tegoroczny numer to przedruk słowo w słowo zeszłorocznego, zmieniły się tylko reklamy. To się nazywa oszukać kogoś na 15 złotych :evil:.

Kingaa
18-04-2005, 14:21
Mi się akurat ten numer spodobał, no ale zeszłorocznego nie miałam, a poza tym jestem w tym temacie zieloniutka :wink: i wydaje mi się, że to jest lektura właśnie dla takich jak ja, dla zaawansowanych ogrodników to pewnie same oczywistości...

Natomiast rzuciła mi się w czy jedna rzecz: w numerze jest w dwóch miejscach dokładnie to samo zdjęcie, w jednym miejscu podpisane "wierzba iwa Pendula" a w drugim wierzba jakaś inna :o no i skąd ja mam wiedzieć która to jest naprawdę? i czy inne zdjęcia są właściwie dopasowane do podpisów?

rispetto
18-04-2005, 15:00
Skusiłem się na numer specjalny Muratora "Urządzamy ogród" czy jakoś tak. Przyniosłem do domu, żona przejrzała po czym przyniosła numer z zeszłego roku o takim samym tytule i zaprezentowała mi, jak się "naciąłem". Tegoroczny numer to przedruk słowo w słowo zeszłorocznego, zmieniły się tylko reklamy. To się nazywa oszukać kogoś na 15 złotych :evil:.
Zgadzam się. Zwyczajne naciąganie ludzi na kasę.
W S T Y D

Teska
18-04-2005, 16:16
:cry:

19-04-2005, 17:15
No to nie kupię, mam zeszłoroczny

rispetto
19-04-2005, 22:03
No to nie kupię, mam zeszłoroczny
zdecydowanie odradzam, jak pewnie większość posiadaczy zeszłorocznego i tegorocznego egzemplarza. Nawet nie pokusili się o inne zdjęcia i rysunki.

Ew-ka
20-04-2005, 07:33
nie kupiłam ale wierze ,że to powtórka , bo jak przejrzłam w sklepie to jakoś wydał mi sie znajomy .... chyba to jakies totalne nieporozumienie , bo jak można numery specjalne powielać :cry:

RomanP
03-07-2005, 14:15