PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki agregat - moc



Jinikao
17-12-2017, 18:22
Witam. Przeczytałem 20 stron tutaj i nie znalazłem podobnego tematu. Planuję w domu instalacje elektryczna podłączyć pod agregat w razie "W"


Prąd do domu mam doprowadzony 3F 17.3kW, jednak urządzeń które będą "chodziły" na ewentualnym podtrzymaniu nie będę miał na 400V, bo na stałe tylko indukcja będzie podłączona pod 3F, a w razie awarii będę miał w piwnicy piec na butle gaz, więc nie potrzebuje go podłączać.

Przełącznik zasilania jaki planuję zastosować to Hager SF463, decyzja ta zapadła po przeczytaniu kilku wątków i porad które tam znalazłem.

Teraz pytanie, agregat o jakiej mocy kupić, czy są potrzebne jakieś specjalistyczne, jestem w tym temacie zielony, a na pewno by taki temat wielu osobą pomógł.

Lista urządzeń, które będą na stałe podłączone do agregatu w razie awarii
-Pompa ciepła Panasonic T-cap 9kW + kotłownia
-Rekuperator Zehnder 350
-Rolety zewnętrzne - 11 sztuk, plus sterowniki do nich, BlueBox Shutter o poborze mocy<1W
-Lodówka
-Router Wi-Fi
-Oświetlenie, ok 10 żarówek LED
-Laptop x2
Oczywiście żarówki i rolety nie będą używane cały czas

Czy na podstawie danych, które tu umieściłem, można jakoś mi doradzić?

Kaizen
17-12-2017, 18:37
Prąd do domu mam doprowadzony 3F 17.3kV,

17300V? Wow.


indukcja będzie podłączona pod 3F,

Jaką znasz indukcję na 3f? Ja takiej nie znalazłem - te, co znalazłem to 2x230V chciały. Z możliwością zmostkowania.



-Pompa ciepła Panasonic T-cap 9kV + kotłownia

Kolejne wow.

Nie możesz podłączyć miernika i wyłączyć urządzenia, które nie będą odpalane w razie W? I po kilku(nastu) godzinach sprawdzić maksymalną moc pobieraną?

I dodać moc grzałek w PC, jeżeli nie odpaliły w trakcie testów a jest w takowe zaopatrzona.

Jak masz regularne, dłuższe pady prądu i będziesz od czasu do czasu korzystał z agregatu, to OK.