PDA

Zobacz pełną wersję : Uszkodzone okno tarasowe?



Bartek06
20-12-2017, 08:32
Witam
Zamontowano mi okna firmy Drutex, wg mnie okno tarasowe jest wadliwe. Jutro czeka mnie wizyta fachowca z ich firmy, jednak jako że jestem zupełnym laikiem proszę o sugestie czy i co jest z tym oknem nie tak? Z góry dziękuję

Bartek06
20-12-2017, 08:37
https://m.fotosik.pl/zdjecie/0e40f264ebfdbcc7

Oknoplast-Kraków
08-01-2018, 13:46
Szanowny Panie,

w przypadku rozwiązań konkurencyjnej firmy warto zwrócić się do jej działu obsługi klienta. Problem widoczny na załączonym przez Pana zdjęciu mógł pojawić się z wielu powodów: na przykład niewłaściwych warunków transportu lub uszkodzenia podczas montażu. Sugerujemy skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem, u którego zakupił Pan okna, bądź też z producentem.

Jednocześnie jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania związane z ofertą firmy Oknoplast - służymy pomocą.

Pozdrawiam serdecznie.

Slawko123
08-01-2018, 14:36
Szanowny Panie,

w przypadku rozwiązań konkurencyjnej firmy warto zwrócić się do jej działu obsługi klienta. Problem widoczny na załączonym przez Pana zdjęciu mógł pojawić się z wielu powodów: na przykład niewłaściwych warunków transportu lub uszkodzenia podczas montażu. Sugerujemy skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem, u którego zakupił Pan okna, bądź też z producentem.

Jednocześnie jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania związane z ofertą firmy Oknoplast - służymy pomocą.

Pozdrawiam serdecznie.Zarąbista porada. Doradzać coś, co autor już zrobił wcześniej zanim założył temat.


Witam
Zamontowano mi okna firmy Drutex, wg mnie okno tarasowe jest wadliwe. Jutro czeka mnie wizyta fachowca z ich firmy, jednak jako że jestem zupełnym laikiem proszę o sugestie czy i co jest z tym oknem nie tak? Z góry dziękuję

dynia781
25-07-2018, 09:35
Dzień dobry!
Proszę o pomoc.
W czerwcu w zeszłym roku kupiłam okna od lokalnego producenta firma Ł&K sp. j Łaszkiewicz