PDA

Zobacz pełną wersję : Szpadel, czy szpadel



Sertes
22-03-2018, 18:09
Witam. Mam pytanie. Jestem dość zielony w tych sprawach. Potrzebuje wykopać kilkadziesiat metrowy rowek pod kabel srednica okolo 3mm. Jest multum szpadli. Jaki szpadel polecacie pod taką robote? Widzialem, ze sa jakies super wąskie na oko z 15-20cm szerokosci. Według was takibylby lepszy, czy standardowy? Prosty, czy spiczasty? PoZdrawiam

gnago
22-03-2018, 18:20
Witam. Mam pytanie. Jestem dość zielony w tych sprawach. Potrzebuje wykopać kilkadziesiat metrowy rowek pod kabel srednica okolo 3mm. Jest multum szpadli. Jaki szpadel polecacie pod taką robote? Widzialem, ze sa jakies super wąskie na oko z 15-20cm szerokosci. Według was takibylby lepszy, czy standardowy? Prosty, czy spiczasty? PoZdrawiam

A potrzebujesz wykopać w jakim gruncie? Bo jak w urozmaiconym to bierz całą paletę takiego sprzętu z jedną łopatę tez, bo grunty sypkie lubią się osypywać. Jak humus to nawet kitajec starczy. Glina to jak najwęższy i dobrej jakości. No i jak nie zwyczajny taki sprzęt trzymać zainwestuj w rękawice dobre. Aby odciski czy pęcherze się nie robiły

Slawko123
22-03-2018, 18:35
..........Prosty, czy spiczasty? PoZdrawiamszpiczasty o prostym trzonku, cos takiego 409775

Sertes
22-03-2018, 18:50
A potrzebujesz wykopać w jakim gruncie? Bo jak w urozmaiconym to bierz całą paletę takiego sprzętu z jedną łopatę tez, bo grunty sypkie lubią się osypywać. Jak humus to nawet kitajec starczy. Glina to jak najwęższy i dobrej jakości. No i jak nie zwyczajny taki sprzęt trzymać zainwestuj w rękawice dobre. Aby odciski czy pęcherze się nie robiły