PDA

Zobacz pełną wersję : Oczyszczalnia Frukko M-BOŚ Simple / Smart - opinie



Pavveł
22-03-2018, 21:40
Witam,

czy jest wśród Szanownych Forumowiczów jakiś użytkownik oczyszczalni bilogicznej M-BOŚ Simple lub Smart (różnica sterowania) firmy Frukko? Nie mogę znaleźć żadnych rzetelnych opinii na temat tego urządzenia. Nie znam się na tym kompletnie, zwróciłem uwagę na tą oczyszczalnię ze względu na jej niewielkie rozmiary jak i niewygórowaną cenę - wersja dla 4-6 użytkowników kosztuje od 5700 zł.

Odnoszę wrażenie, że trochę tych oczyszczalni sprzedają i są kilka lat na rynku więc mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto miał do czynienia z tym urządzeniem i zechce podzielić się swoim zdaniem na ten temat.

Dziękuję i pozdrawiam,
Paweł.

Alekko
23-03-2018, 08:05
Ja zanim kupiłem swoją to też się nad tą oczyszczalnią zastanawiałem. Jednak jak poszedłem do firmy, gdzie w końcu kupiłem oczyszczalnię to zapytałem też o tą drugą, aby się dowiedzieć co powiedzą. Nagadali sporo o wadach, ale potem poszperałem na necie i część się potwierdziła. Ogólnie Frukko jest jakoś powiązane z Emkam-pro, który często robi przetargi. Nie pamiętałem tej nazwy, ale po zdjęciach na necie znalazłem, że wyglądają tak samo. Pewnie ta różnica w sterowaniu zależy, czy to na przetarg, czy nie. Jak chcesz oczyszczalnie, które idą masowo w przetargach to taką masz i za to jest też niska cena. Ja wybrałem co innego.

Pavveł
23-03-2018, 18:58