PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy dom pow użytkowa 170m2 jaki pięć kupić?



Artur2910
15-08-2018, 18:07
Witam wszystkich mam nowo wybudowany dom pow użytkowa 170m2,kubatura 920m3. I teraz przyszła pora na wybór pieca A jestem zielony w temacie , dodam że dostałem odmowę na przyłącz gazu ziemnego więc odpada. Co mi polecicie? Myślę o pelecie tylko nie wiem jakiej firmy pieca szukać które są dobre? Jakiej mocy? Pomocy!

pandzik
15-08-2018, 18:21
Jest sporo możliwości ogrzewania domu alternatywnymi źródłami do pali stałych. Masz prąd, to wybierz sobie któryś.

Artur2910
15-08-2018, 19:25
Jest sporo możliwości ogrzewania domu alternatywnymi źródłami do pali stałych. Masz prąd, to wybierz sobie któryś.

Ustawiam się na pelet tylko nie wiem jaka firmę pieca wybrać defro sas to jedyne jakie znam... I pytanie czy mogę mieć palenisko awaryjne i czy to dobre?

Puławiak
15-08-2018, 20:43
Ustawiam się na pelet tylko nie wiem jaka firmę pieca wybrać defro sas to jedyne jakie znam... I pytanie czy mogę mieć palenisko awaryjne i czy to dobre?

Nie możesz w małopolsce zgodnie z uchwałą antysmogową możesz instalować tylko kotły spełniające normę Ekoprojektu inaczej nie odbiorą ci chałupy a ekoprojekt wyklucza kotły z rusztem awaryjnym ze swojej strony mogę Ci zaproponowac Edilkamin Laguna P 18 .

karoka65
16-08-2018, 00:58
Kotły z ecodesign jakie są wymagane w ecoprojekcie to pikuś,jeśli chodzi o ruszt awaryjny, bo już nawet sama 5-ta klasa wyklucza na ich montaż w kotłach.
Sam ruszt awaryjny w kotle podajnikowym jaki by on nie był to dla mnie porażka.
To taki haczyk na inwestora, żeby go połknął :)
Kocioł nie adekwatny standardami do ceny, widocznie forumowi handlarze maja sakramenckie marże na tych kotłach że aż tylu się ich pojawiło w ostatnim czasie, znaczy tych sprzedawców :)
Cała niby pełna automatyka to pompa obiegowa.
Zatem co to za pełna automatyka?