PDA

Zobacz pełną wersję : Wysokość komina systemowego



bodega
15-11-2018, 15:06
Witam nie mam wpisane wysokości komina systemowego w projekcie
na jakiej podstawie zamawiać komin systemowy ?

d7d
15-11-2018, 15:19
Komin systemowy do ?
Nie widać komina na przekroju lub na elewacji?
Na rzucie dachu też nie ma koty wysokościowej ?

bodega
15-11-2018, 18:00
komin systemowy do domu jednorodzinnego na przekroju jest zakreskowany do poziomu podłogi piętra .
Nigdzie w projekcie nie ma wzmianki o jego wysokości jestem kompletnym laikiem
Czy zamamwia sie na podstawie wysokości domu ?

Kominki Piotr Batura
15-11-2018, 22:53
Jeżeli usytuowany jest mniej więcej w kalenicy, to wysokość + dwa pustaki (takie po 33 cm).

arturo13
16-11-2018, 04:22
Jeżeli usytuowany jest mniej więcej w kalenicy, to wysokość + dwa pustaki (takie po 33 cm).

Czyli 66cm od poziomu kalenicy? dobrze rozumiem?
U mnie w projekcie jest praktycznie na równo z kalenicą ale właśnie boję się ze będzie za nisko

d7d
16-11-2018, 08:59
https://www.google.com/search?q=wysoko%C5%9B%C4%87+komina&client=firefox-b-ab&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjLh_aMxtjeAhVNNOwKHbEXAZ4QsAR6BAgGEAE&biw=1388&bih=961

arturo13
16-11-2018, 19:36
To po jakiego pierona w projekcie mam na równo z kalenicą skoro to jest źle. Jak by to mój teściu powiedział, po to kupiłem projekt żeby mieć wszystko do robienia z projektu

Kominki Piotr Batura
16-11-2018, 20:18
To po jakiego pierona w projekcie mam na równo z kalenicą skoro to jest źle. Jak by to mój teściu powiedział, po to kupiłem projekt żeby mieć wszystko do robienia z projektuBo trzeba było projekt od architekta brać a nie od jakiegoś barana.. ;) .A tak na serio: komin masz w kalenicy, czy w pewnej od niej odległości?

d7d
16-11-2018, 21:36
To po jakiego pierona w projekcie mam na równo z kalenicą skoro to jest źle. Jak by to mój teściu powiedział, po to kupiłem projekt żeby mieć wszystko do robienia z projektu

Pokaż rysunki.

bodega
16-11-2018, 21:51