PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki kocioł dwufunkcyjny do mieszkania 84m



J.Michał
23-11-2018, 16:54
Witam. Jestem w trakcie zakładania ogrzewania.
Potrzebuje kocioł dwufunkcyjny do mieszkania 84m2, OZC że strony ciepłowłaściwe wyszło CO 15.4kW i CWU 3kW. Jaki piec kupić?
Jeden instalator poleca Ferroli bluehelix tech 25c. To dobry wybór czy tylko instalator wciska mi swój produkt?
Proszę o porady jestem zielony w tym temacie.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam

gawel
23-11-2018, 18:50
Witam. Jestem w trakcie zakładania ogrzewania.
Potrzebuje kocioł dwufunkcyjny do mieszkania 84m2, OZC że strony ciepłowłaściwe wyszło CO 15.4kW i CWU 3kW. Jaki piec kupić?
Jeden instalator poleca Ferroli bluehelix tech 25c. To dobry wybór czy tylko instalator wciska mi swój produkt?
Proszę o porady jestem zielony w tym temacie.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Jak to na 84 m2 az 15,4 KW to nie możliwe !!!!! :sick::confused::confused::confused, albo mieszkanie nie ma okien , albo jest na Syberii , Jeszcze do cuw może bym uwierzył. W moim domu jest 7 kw na grzanie 130 m2 i PC do cuw moc 2 KW (silnik 0,4 kw)

Mareks77
23-11-2018, 19:47
Moc kotła to nie wszystko. Może pierw podaj jakia jest instalacja, Kaloryfery, podłogówka czy układ mieszany.

J.Michał
23-11-2018, 21:25
Moc kotła to nie wszystko. Może pierw podaj jakia jest instalacja, Kaloryfery, podłogówka czy układ mieszany.

Tylko kaloryfery.

J.Michał
23-11-2018, 23:28
Sprawdziłem jeszcze raz te wyliczenia i był błąd. Po poprawce według tych wyliczeń http://cieplowlasciwie.pl/wynik/4r8x wyszło CO 8.9kW o ile strona dobrze liczy. Mieszkanie znajduje się w starej przedwojennej kamienicy na parterze, wysokość 3m, grubość ściany ze styropianem 70cm, styropian 10cm, ściany zewnętrzne z dwóch stron.

Mareks77
24-11-2018, 12:16
Jeśli nie ma miejsca na jednofunkcyjny i zasobnik to popieram propozycję dwufunkcyjnego z wbudowanym zasobnikiem.