PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki wybrać pustak na dom?????



alif1990
11-01-2019, 19:15
Witam jestem tu nowy. W sprawach budowlanych jestem trochę zielony. Na wiosnę przymierzam się do startu z budową. Podczas wyceny materiałów hurtownie budowlane zaproponowały mi następujące pustaki:

-pustak unipor 24
-pustak cer. ziegel 24
-pustak thermopor

Prosiłbym o informacje jeśli korzystali Państwo z podobnych i o ich ocenę. Najbardziej zależy mi na inf o pustakach ziegel. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.

tkaczor123
11-01-2019, 19:38
Moje zdanie brać jak najtańszy materiał na ściany później i tak docieplisz to 20cm styropianem.

Arturo72
11-01-2019, 22:23
Witam jestem tu nowy. W sprawach budowlanych jestem trochę zielony. Na wiosnę przymierzam się do startu z budową. Podczas wyceny materiałów hurtownie budowlane zaproponowały mi następujące pustaki:

-pustak unipor 24
-pustak cer. ziegel 24
-pustak thermopor

Prosiłbym o informacje jeśli korzystali Państwo z podobnych i o ich ocenę. Najbardziej zależy mi na inf o pustakach ziegel. Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
Silikat 18cm,wiem że szczena opadła ale coż...
Nie mam w nawyku szkodzić,nawet tym "zielonym"...

michal_wro
11-01-2019, 22:55
Popieram kaczora. Materiał nie ma znaczenia kiedy ocieplasz go styro 20. Wejdz na stronę któregokolwiek producenta styropianu i skorzystaj z kalkulatora żeby zobaczyć że licząc dla całej przegrody przy zastosowaniu termoizolacji 20cm materiał praktycznie nie ma znaczenia. Pojedz tylko na skład zanim zamówisz żeby nie wcisneli Ci jakiegoś krzywego czy pokruszonego chlamu jeśli już idziesz w ceramikę.

Arturo72
11-01-2019, 23:03