PDA

Zobacz pełną wersję : Przerwany remont



jestemsylwia
21-01-2019, 14:00
Witam
Moj partner zostawił mnie w trakcie remontu domu.
Mam dom w stanie surowym ( budyne z lat 50tych) wymieniony dach założona podłogówka,zrobiona wylewka, wymienione okna,
Do wymiany elektryka, kanalizacja, dom do ocieplenia,podlogi do zrobienia, tynki w srodku rowniez ( narazie surowa cegła) Czyli...wszystko.
Pytanie..od czego zacząć?
Nie mam nikogo w poblizu kto by mi mógł doradzić a sama jestem zielona...nie wiem co mam robić.

Bertha
21-01-2019, 22:43
Na głowę się nie leje, okna są, grzać można. :yes:
Moim zdaniem:
kanalizacja (+woda), elektryka, tynki w środku, podłogi.
Ocieplenie zewnętrzne na końcu. Bez niego można mieszkać, choć troche drożej.

Forum Ci pomoże, dokształci i podtrzyma na duchu.

CityMatic
21-01-2019, 22:59
Witam serdecznie Sylwię
Tak jak wcześniej wspomniano
Zacznij od instalacji kanalizacyjna i elektryka mogą być równocześnie.
Gdy to będzie zakończone najlepiej wszystko otynkować, gdy będzie sobie ładnie schło zacząć od pomieszczeń gospodarczych i łazienek - płytki, armatura, piec (w zależności co przewidujesz czy gaz/paliwo stałe/czy pompę ciepła.
W międzyczasie kontynuuj wykończenie podłóg. i możesz kolejno wymalowywać pomieszczenia.
Na końcu układanie posadzki typu płytki, panele,deski.

Samej na pewno nie będzie Ci łatwo, ale skoro znalazłaś to forum postaramy Ci się pomóc każdy jak będzie potrafił najlepiej, Twoja miejscowość to też nie wieś na odludziu , blisko aglomeracji więc ze znalezieniem odpowiednich fachowców i produktów też nie powinno być problemu, ale na wydatki musisz się przygotować bo zostało Ci właśnie to co jest najdroższe.
Pozdrawiam

cuuube
21-01-2019, 23:40
Wtamy

Wrzuć jakieś zdjęcia ...



Jak to się mówi w kupie siła , może również dorzucę swoje 3 grosze...