PDA

Zobacz pełną wersję : ARCHIPELAG - opinie o pracowni



slagor
20-06-2002, 11:54
czy ktoś z dyskutujących budował domki Klementynka, Miłka lub Grażka. Naczytałem się sporo informacji o kłopotach z projektami tej firmy, jestem rolnikiem a nie architektem i pytam o to, jak się Wam te cuda budowało, jak się udało, i oczywiście ile to kosztowało. Zdaję sobie sprawę, że projekty będę musiał przed realizacją pokazać jakiemuś innemu architektowi i poprosić o korekty. Czy Wy mieliście z nimi jakieś kłopoty. :mad:

Jola_
15-07-2002, 16:59
Cześć Slagor!
Budujemy Elizę z Archipelagu. Za nami parter, wieńce, ścianki kolankowe i znowu wieńce, wylany strop i co tm jeszcze... Przed nami dach; więźba leży zwalona na placu i czeka na swoją kolej.
Mamy już jakieś doświadczenie w budowaniu domu z tej pracowni. Jeśli chcesz to mogę podzielić się swoimi uwagami.
Dom bardzo mi się podobał, podobał to może zbyt mało powiedziane, jestem nim zauroczona. Jak do tej pory wcale mi nie przeszło. Pracownia bardzo ambitna, projekty nowatorskie w swoich rozwiązaniach. Niestety nie są najtańsze w realizacji, chyba.... chyba, że trafisz na taką ekipę budowlaną jak my mieliśmy szczęście trafić. Majster jest doskonały, potrafi czytać rysunki i jest praktykiem. Wie co jest piękne, ale potrafi doradzić tak, że piękne jest też praktyczne i bardziej trwałe. Nasz kierownik budowy jest zachwycony jakością wykonanej pracy.
Projekty panów Wójciaków czy Arendarskiego to prawdziwe wyzwanie dla murarzy. Jeśli podejmiesz decyzję o zakupie projektu któregoś z tych panów, musisz też mieć dobrego majstra, nie firmę, nie górali czy innych, ale faceta który zna się na budowaniu. My nie mieliśmy do tej pory żadnych problemów. Pan Marian ze wszystkim doskonale sobie radzi, sam wylicza ile i czego potrzebuje, kiedy i co zamówić a nasza rola to zapewnić terminowe dostawy.
Wierz mi, ten projekt był spełnieniem moich marzeń, a budowa to prawdziwa przyjemność.
Pozdrawiam Jola

Jola_
15-07-2002, 17:04