PDA

Zobacz pełną wersję : Podłoga na grunice ocieplona kermazytem



Żółtodziób
09-05-2005, 08:27
:D witam,
szukałem ale nie ma za dużo informacji odnośnie praktycznych zastosowań dlatego osoby które w praktyce zastosowały takie rozwiązanie proszę o kilka informacji:

- czy izoalacyjność termiczna jest taka sama jak metodą tradycyjną
- czy rzeczywisty koszt takiej podłogi jest niższy tzn wiem że materiał jest drogi ale robocizna powinna byc dużo tańsza - czy tak? - mam na myśli kermazyt ze średniej półki cenowej.
- czy podłoga jest stabilna i wytrztmała

z góry dziękuję, pozdrawiam :)

Żółtodziób
09-05-2005, 11:48
:roll: nie wierzę, że nikt nie ocieplał w ten sposób podłogi, może chociaż z jedna opinia? :)

pozdr

aries
09-05-2005, 15:17
dopiero będę to robiła...więc niestety, nie mam doświadczenia :(
ale murarze bardzo się zdziwili, kiedy przeczytali, że ma być keramzyt i styropian i papa....jak zapytałam co w zamian, to popatrzyli tylko na siebie....więc poszli z Panem Bogiem i już nie będą u mnie pracowali :lol:
pewnie myśleli, że chce zbudować kurnik :wink:
przykro mi....ten temat dopiero sprawdzę
pozdrawiam

invx
09-05-2005, 18:55
ja mam ocieplona podloge keramzytem, tylko ze nie na gruncie, a nad nieocieplonym garazem.

wyglada to tak:
-keramzyt (zastosowalem go dla wyrownania stropu którego róznica w poziomach wynosila po 5cm) stabilizoany cementem
-styropian FS20 5cm, frezowany
-folia
-dwie warstwy plyt OSB
jak narazie wszytsko jest OK,

Keramzyt mozna bezproblemow dawac, w jastrych na gruncie :) i to musi sie sprawdzic :wink:

Konar
09-05-2005, 19:03
- czy izoalacyjność termiczna jest taka sama jak metodą tradycyjną

Aby izolacyjność była taka sama musisz dać 4x grubszą warstwę niż styropianu. Np. Zamiast 10 cm styropianu 40 cm keramzytu.

Żółtodziób
10-05-2005, 06:34
- czy izoalacyjność termiczna jest taka sama jak metodą tradycyjną

Aby izolacyjność była taka sama musisz dać 4x grubszą warstwę niż styropianu. Np. Zamiast 10 cm styropianu 40 cm keramzytu.