PDA

Zobacz pełną wersję : Oburzony elektryk



alienka
12-05-2005, 17:00
Elektryk który wykonał w moim domu instalację wewnętrzną nie dokonał opisu obwodów (który co zasila). Ponieważ jestem laikiem nie dopilnowałam tego. No więc dziś zadzwoniłam i poprosiłam aby to zrobił bo uważam, że jest to jego obowiązkiem. Zmuszona byłam wysłuchać długiego pouczającego wywodu, że nie ustaliłam tego z nim więc nie było to jego obowiązkiem. A on ma teraz taki problem bo on sam to tego nie zrobi itp itd. Nie chcę wyjść na zołzę, która się czepia. Jak to w końcu jest? Miał obowiązek, powinien czy nie powinien?

mdzalewscy
12-05-2005, 17:04
ja nie prosiłem, a kartka była przypięta przy skrzynce co gdzie

alienka
12-05-2005, 17:08
No właśnie! Obdzwoniłam wszystkich moich budujących znajomych. Twierdzą, że to była rzecz rutynowa. Jakieś fatum !!! Elektryk leń a glazurnik na którego czekałam 3 miesiące poszedł w tango na dzień przed wejściem do mojej łazienki. Obawiam się, że jestem zbyt łagodna i stąd problemy!!! :evil:

rafałek
12-05-2005, 17:50
My dostaliśmy kilka kartek z opisami co gdzie i do czego. Osobno gniazda i wyłączniki łącznie z opisem kabelków, a osobno każda z 2 tablic. Nic nie było uzgadniane.

nurni
12-05-2005, 17:55
Bez proszenia:
Projekt na powiększonym przekroju domu z naniesionymi obwodami i ponumerowanymi punktami.
Te same opisy numeryczne w głębi puszek. Każdy wiszący kabelek opisany. Opis dwóch rozdzielni na drzwiczkach. Kabelki opisane flamastrem niezmywalnym. Po tynkach dalej odczytywalne, nawet te zatynkowane i wyjęte :o :wink:

Pozdrawiam

geguś
12-05-2005, 19:21
Witam :)
Sam jestem elektrykiem, ale to co Ci powiedział ten elektryk to zasługuje na miano partacza. Nie płać mu pieniędzy i ma opisać wszystkie obwody i jeszcze pomiary zrobić, a jak nie to kopa w d.... i do domu. Za te pieniądze co masz mu zapłacić daj innemu zarobić, normalnemu.

alienka
12-05-2005, 20:01