PDA

Zobacz pełną wersję : Postawienie skrzynki na prąd przy dzialce



massi
05-06-2020, 08:46
Hej.
Jak to jest z tym prądem. W tym jestem zielony. Muszę złożyć dokumenty o warunki techniczne przyłącza. Czy wystawienie tych warunków jest płatne ? Czy jest to jednoznaczne z zakupem u nich energii ? Ile kosztuje postawienie skrzynki na prąd przy działce?

jaromkv
05-06-2020, 12:03
Dostajesz warunki przyłącza, następnie składasz papiery o przyłącze, jeśli chcesz skrzynkę to proponuję złożenie o przyłącze docelowe. Kontaktuje się z Tobą ktoś z energii i ustalacie gdzie skrzynka ma stać. Projekt jest po stronie Taurona. Następnie przyjeżdżają, montują skrzynkę. Monter wypełnia papiery i po kilku dniach przyjeżdżają zakładać licznik. Do tego czasu nic nie płacisz.
Po założeniu licznika dostajesz fakturę na 1900 zł za podpięcie do sieci.

Jeśli narazie nie planujesz budowy, złóż sobie o przyłącze docelowe ale na cele działkowe czy coś w stylu. Już nie pamiętam, jest wtedy tańszy prąd.

boconek03
05-06-2020, 19:43
Trzeba do tego dodać że czekasz na skrzynkę 1,5roku.

e_nygma
05-06-2020, 21:51
do Jaromkv

No nie do końca tak jest jak piszesz
po 1 Tauron robi co chce , nie pyta się czego by człowiek/ petent chciał tylko to co im się podoba, W projekcie miałem zaznaczone że licznik w granicy posesji i tak też zaznaczyłem we wniosku o warunki przyłączenia do sieci, niestety Tauron będzie robił prościej i taniej dla nich czyli zamontuje licznik na słupie około 30m dalej niż chciałem. pisałem odwołanie które nic nie dało. Teraz czekam na skrzynkę.
2 fakt mają czas 18 m-cy na zrobienie przyłącza ale robią szybciej jak się im chce.
po 3 nie 1800 zł tylko płaci się stawkę za każdy kilowat mocy przyłącza jaki zamówimy, ja mam 17 kW i będzie do zapłaty 588 zł

massi
05-06-2020, 22:17
Czyli kiedy płacę? Jak zrobią mi skrzynkę? I od momentu kiedy będę miał postawiona skrzynkę, będę musiał płacić co miesiąc za prąd tzn tą opłatę abonamentową itp nawet jeśli z prądu nie korzystam ?