PDA

Zobacz pełną wersję : gerda vs wikęd (5k vs 3,3k) co wybrać



kowcio1994
18-05-2021, 16:46
Cześć
mam pytanie odnośnie drzwi. Dostałem dwie wyceny:
wikęd wzór 21a z lustrem weneckim i klamkami oraz dopłatą do ościeżnicy termo - ogólnie całość z montażem 5k
gerda wzór nicea też z weneckim i klamkami + Ościeżnica stalowa PERFOTHERM - razem 3400
podobno drzwi wikęd są cieplejsze i polecają mi dopłacić ale czy na prawdę jest aż taka różnica w jakości/izolacji
pozdrawiam

bwojtek
18-05-2021, 19:57
Porównywanie ościeżnicy aluminiowej ze stalową to jak zastanawianie się czy na deser zjeść na surowo ziemniaka czy pomarańcze :rolleyes:

kowcio1994
18-05-2021, 20:10
Porównywanie ościeżnicy aluminiowej ze stalową to jak zastanawianie się czy na deser zjeść na surowo ziemniaka czy pomarańcze :rolleyes:

nie znam się na tym dlatego pytam - rozumiem że hasło ościeżnica termo oznacza aluminium ? pytanie zostaje takie samo - co jest lepsze ?

finlandia
19-05-2021, 07:02
To zależy czy masz ochotę na ziemniaki, czy pomarańcze ;) a poważnie: myślę że Wikedy masz z wyższej serii a Gerdę z podstawowej. To takie porównanie Fiata Pandy do Skody Octavii.

Edit:

nie znam się na tym dlatego pytam - rozumiem że hasło ościeżnica termo oznacza aluminium ? pytanie zostaje takie samo - co jest lepsze ?

jak wspomniałem - patrząc na cenę wygląda na to, że masz wycenione Wikędy z serii Optimum Termo lub nawet TermoPrestige Lux a Gerdę którąś z podstawowej serii (może OPTIMO 60), czyli z założenia słabsze (acz dla wielu wystarczające).
By było porównywalnie - wyceń z Wikęda drzwi serii Premium lub w drugą stronę - Gerdę TermoPrime 75mm.

Ps. Ościeżnica stalowa PERFOTHERM - pamiętam jak parę lat temu jakiś spamer na zlecenie tego producenta fantazjował na jej temat - oj uśmiałem się do łez i jakiś uraz do tej marki m pozostał.

kowcio1994
19-05-2021, 17:58