PDA

Zobacz pełną wersję : stolik - zycie na nowo;)



LadyKiller
21-11-2022, 22:13
Cześć wszystkim :)
liczę bardzo na Waszą pomoc, ponieważ jestem w tym temacie "zielona".

Otóż kupiłam stolik, który okazał się totalnie nie trafionym zakupem. Bo sprzedający wysłał mi "ładne zdjęcia", a w rzeczywistości okazał się wtopą :( :bash:

I teraz pytanie. Czy taki blat można potraktować papierkiem ściernym, drobnym? i ręcznie go wyczyścić, żeby pozbyć się tych wybrzuszeń, a potem dać na to jakąś nową, ładną okleinę? czy jakoś inaczej się za niego zabrać?
Mimo wszystko chce mu dać nowe życie, a nie kupować kolejny.
liczę na konkretne podpowiedzi :)

U dołu zdjęcie stolika:(tak, te plamy to "wybrzuszenia", które właśnie chciałam potraktować papierem ściernym.

462292

Saskian
22-11-2022, 20:57
Stolik jest zrobiony z płyty czy z tektury? Jeśli z płyty, to szlifierkę oscylacyjną, drobny papier i jedziesz do równego. Jeśli jednak z tektury, to słabo to widzę. Zawsze możesz też coś pokombinować i np. przykleić na niego drewniane okręgi i na to położyć szybę lub coś w tym stylu. Sprawdź sobie dział inspiracji firmy EGA, niby to hurtownia narzędzi, ale mają fajne pomysły na różne modernizacje i przeróbki.

Elfir
22-11-2022, 21:05
wygląda jak najtańszy stolik z IKEA LACK. Kosztuje w sklepie 40 zl. Materiały na renowację wyjda ci drożej.

jak musisz, zeszlifuj papierem by było w miarę równo i oklej samoprzylepną tapetą zmywalną

https://i0.wp.com/www.paultrandiy.com/wp-content/uploads/2017/11/MARBLEPAULTRANDIY.jpg?fit=800%2C533&ssl=1

LadyKiller
23-11-2022, 07:27
Stolik jest z płyty. Dokładnie to takie stoliki z IKEA. faktycznie, teraz na stronie widzę że 50zł. kosztuje nowy :( zależało mi bardzo by był składany, aby go chować kiedy nie jest potrzebny.
no nic, zobaczę ile wyjdą mi materiały, choć z tego co widziałam to okleina ok. 30zł.
pomyślę czy faktycznie warto się w to bawić.
dziękuję bardzo za podpowiedzi.

Sativum
23-11-2022, 16:24