PDA

Zobacz pełną wersję : Wygodny fotel do oglądania tv,proszę o pomoc w wyborze.



Wiktor2003
02-09-2023, 13:39
Cześć wszystkim
chcę zakupić swój pierwszy fotel,który ma posłużyć do oglądania telewizji,ale kompletnie nie znam się na fotelach.Dlatego proszę o doradztwo.Zależy mi aby był wygodny (miewam bóle kręgosłupa gdy korzystam z krzesła biurowego) i najchętniej żeby nie zajmował dużo miejsca (mała kawalerka).Nie wiem na jakim rodzaju się skupić np uszaki? czy inny rodzaj ? Wiem,że najlepiej przetestować samemu,ale jak kupiłem krzesło biurowe to w sklepie było wygodne,a w domu masakra dla kręgosłupa.

Juan
02-09-2023, 13:52
Weź do sklepu książkę albo telefon z naładowaną baterią i usiądź na fotelu, który ci się podoba, przynajmniej na pół godziny. Albo lepiej na całą. W sklepie, po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach na nogach, każde siedzisko w pierwszej chwili wydaje się wygodne.

edit:
Mnie na przykład dość wygodny wydał się Ekero z IKEA. Nie jest przesadnie duży. Ale fotel to bardzo indywidulna sprawa. To co dla jednego wygodne, dla drugiego może być nie do zaakceptowania. Zależy od budowy i wielkości ciała, sposobu użytkowania, pozycji jaką się najczęściej przyjmuje siedząc itd. Bez osobistego wypróbowania absolutnie nie można kupić.

Plus jest taki, że w IKEA nikt nie będzie krzywo patrzeć na klienta, który sobie godzinkę posiedzi. ;) W innych sklepach, zwłaszcza mniejszych, może być z tym różnie.

Elfir
02-09-2023, 20:02
Eames Lounge Chair & Ottoman

Dzeus86
07-09-2023, 15:15
Eames Lounge Chair & Ottoman

45 tyś PLN za fotel..

Elfir
07-09-2023, 18:29
45 tyś PLN za fotel..

wygoda i marka kosztuje :D

Ale są dużo tańsze podróbki.

matt98
06-02-2024, 10:33