PDA

Zobacz pełną wersję : Monitoring dla początkującego



Lasuchel
01-04-2024, 18:35
Cześć,

Potrzebuje pomocy w doborze materiałów do instalacji kamer IP. Jestem początkujący ale spróbuje sam to wszystko zamontować i skonfigurować.

Mam pociągnięte kable internetowe (tzw. skrętka 8 żyłowa) w 4 rogach elewacji. Chciałbym tam zainstalować 4 kamery z podłączeniem do routera i z możliwością rejestracji obrazu i zdalnego podglądu. Będę wdzięczny za odpowiedź na pytania.

1. Czy kamery Dahua IPC-HFW1230S-0360B-S5 będzie dobry wyborem? Jeśli nie to czy coś będzie lepszego w cenie do 250 PLN za kamerę
2. W jaki sposób skonfigurować aby kabel 8 żyłowy zapewniał napięcie i komunikacje? Czy są jakieś gotowe przejściówki/porty czy muszę bawić się lutownicą?
3. W routerze mam wolne tylko 1 wejście LAN w jaki sposób podzielić to na 4 kamery
4. Czy musze nabyć rejestrator z dyskiem czy mogę uzyć laptopa? Jak to podłączyć wraz z kamerami?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Łukasz

dbx
01-04-2024, 22:36
Częściowo;
decyduj się na kamery min. 4Mpx
ilość wejść urządzenia rejestrującego musi odpowiadać ilości kamer

ig0r-
02-04-2024, 09:37
Cześć,

Potrzebuje pomocy w doborze materiałów do instalacji kamer IP. Jestem początkujący ale spróbuje sam to wszystko zamontować i skonfigurować.

Mam pociągnięte kable internetowe (tzw. skrętka 8 żyłowa) w 4 rogach elewacji. Chciałbym tam zainstalować 4 kamery z podłączeniem do routera i z możliwością rejestracji obrazu i zdalnego podglądu. Będę wdzięczny za odpowiedź na pytania.

1. Czy kamery Dahua IPC-HFW1230S-0360B-S5 będzie dobry wyborem? Jeśli nie to czy coś będzie lepszego w cenie do 250 PLN za kamerę
2. W jaki sposób skonfigurować aby kabel 8 żyłowy zapewniał napięcie i komunikacje? Czy są jakieś gotowe przejściówki/porty czy muszę bawić się lutownicą?
3. W routerze mam wolne tylko 1 wejście LAN w jaki sposób podzielić to na 4 kamery
4. Czy musze nabyć rejestrator z dyskiem czy mogę uzyć laptopa? Jak to podłączyć wraz z kamerami?