PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie TYNKI wewnetrzne ??? Prosze o porady



kasiaR
04-07-2005, 11:47
Prosze o porady w zakresie tynków wewnetrznych. Jestem zielona i nie wiem jakie wybrac i nie zbankrutować.
:roll: Gipsowe? Wapienne? gipsowo -wapienne?cementowo-wapienne? z agregata? zacierane ręcznie ? :roll:
Jakie tynki polecacie? :roll:
Które są tańsze ? :roll:

Dziekuje za porady. :D
Pozdrawiam KasiaR :wink:

maxymov
04-07-2005, 12:06
Gipsowe 22 zł/m2 (robocizna+materiał)

Cem-wap 20 zł/m2 (j.w) +gładź gipsowa (5zł/m2 materiał + 10 zł/m2 robocizna).

ppp.j
04-07-2005, 12:09
Najtańsze są z płyt GK ale mają wielu przeciwników. W dalszej kolejności cem-wap. robione recznie przez wschodnie ekipy.

maxymov twoje ceny sa księżycowe. Ja mam cem-wap zacierane filcem 8 pln ściany 9pln sufity

Maluszek
04-07-2005, 12:11
Ja za tynki gipsowe (Knauf) maszynowo płaciłam 20 zł/m2 (robocizna + materiał). Bardzo jestem z nich zadowolona. Jedyny ich mankament to to, że bardzo łatwo je uszkodzić ale z drugiej strony te uszkodzenia można załatać gipsem i nie jest to widoczne.

kortezjan
04-07-2005, 12:12
cześć. cementowo wapienne a w zasadzie wapienno cementowe z filcówką 17-18 zł m2, każdemu podoba się co innego. cześć

maxymov
04-07-2005, 12:13
Ja za gipsowe (Knauf) maszynowo płaciłam 21 zł/m2 (robocizna + materiał). Bardzo jestem z nich zadowolona. Jedyny ich mankament to to, że bardzo łatwo je uszkodzić ale z drugiej strony te uszkodzenia można załatać gipsem i nie jest to widoczne.


Maluszku czy mógłbym prosić na privka namiary na tynkarzy i słynnego pana od reku ???

pasco
04-07-2005, 12:15
Może trochę laickie pytanie, ale co daje zacieranie filcem? Tynki są gładsze?

rafałek
04-07-2005, 12:22
My mamy cementowo-wapienne z filcem. Koszt 16 zł. Filc robiony piaskiem kwarcowym załatwianym (bez dodatkowych kosztów) przez wykonawcę. Koszt materiału podstawowego na m2 szacujemy na 2-3 zł.