PDA

Zobacz pełną wersję : Antena satelitarna



rml2
14-11-2002, 14:58
Może ktos mi poradzi co mam kupić aby odbierac jak najwięcej stacji polskojęzycznych za jak najmniej złotych polskich . Jestem zupełnym laikiem w tym temacie i z uwaga i wdzięćznościa przyjmę wszystkie wiadomości i informacje.( czy montować samemu czy lepiej niech to zrobi fachman ? ), Na jakiego satelitę nastawic czaszę itp......

falco21
14-11-2002, 22:27
W tej chwili coraz kanałów analogowych znika... więc zakup tunera analogowego jest kompletnym nieporozumieniem - a takie "okazje" jeszcze się w hipermarketach spotyka. Jedynym sensownym wyjściem jest zakup jakiejś platformy cyfrowej np. Cyfry lub Polsatu. To pierwsze jest znacznie droższe a w sumie repertuar ma od jakiegoś dłuższego czasu kiepskawy - to drugie jest tańsze, a oprócz samego Polsatu (którego oglądanie grozi poważnymi konsekwencjami...) ma TVP1, TVP2, Fox Kids (telewizor masz zablokowany na amen przez dzieci) i trójpak DISCOVERY ! Zdaje się ok 30 pln na miesiąc ostatnio...

<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: falco21 dnia 2002-11-14 23:28 ]</font>

Dave
15-11-2002, 11:25
Najlepiej kupic tuner cyfrowy, najtaniej bedzie uzywany albo na gieldzie. Jest duzo programow cyfrowych niekodowanych ktore mozna odbierac z satelity bezplatnie. Placenie za Cyfre+ jest bez sensu - chyba ze ktos koniecznie chce ogladac Canal+ albo TVN24.

D.

rml2
15-11-2002, 20:40
Wszystko fajnie DAVe ale ja tak jak pisałem jestem kompletnym laikiem w temacie i "kupić uzywany" nic mi nie mówi - mieszkam w PRlu tzn. na wschodzie Polski , koło Hajnówki i nie mam zielonego pojecie jak duza ma byc antena , jaki tuner itp.

Jeżeli ktos wie co mozna polecić ( okolice Białegostoku ) , wielkość talerza to chętnie dostosuję sie do rad mądrzejszych.

ekodom
16-11-2002, 18:24