PDA

Zobacz pełną wersję : Na parapecie zamieszkal goląbek!!!!!!!!!!!!!!!!



andrzejka
08-07-2005, 18:37
Już od dobrych kilku godzin mam na parapecie golębia :o
Najpierw trochę się bal ale teraz już zupelnie nie, otwieram okno- nic siedzi, podlewam kwiatki na parapecie od zewnątrz a on siedzi, dal nawet się dotknąc malej.
Ma na nóżkach dwie obraczki jedna jest nieczytelna blaszana a druga plastikowa z rokiem 2002 i napisem RUS :roll:
Czy to może oznacza Rosję :roll: :roll:
Coś z nim musi być nie tak bo jest dziwny. :roll: :-? Wcześniej dokarmialam ptaszki rzucając na parapet okruchy ale wszystklie przylatywaly, braly w dziobki co trzeba i frrrrrrrrrr a on siedzi i siedzia nawet zdrzemnąl sie na jednej nodze :roll:
Może jest na tym forum jakiś znawca albo hodowca goląbków :roll: :roll:
I do tego jest piękny :P Nie widzialam wcześniej takiego 8)

Funia
08-07-2005, 18:49
Nie znam się kompletnie na gołębiach, ale wydaje mi sie, że to gołąb pocztowy. To by tłumaczyło oznaczenie na obrączkach a może i też oswojenie z ludzmi.
Może sprawdź na google

Wowka
08-07-2005, 19:18
Jest to gołąb bioracy udział w zawodach.
To, że daje się dotknąć i nie odlatuje świadczy o jego wyczerpaniu.
Podaj mu wody. Za jakiś czas odleci.

Tutaj możesz dowiedzieć się więcej. - http://www.dobrylot.pl/
Możesz też ewentualnie wpisać numer obraczki w dziale ZABŁĄKANE

kasztanka
08-07-2005, 20:34
to ciekawe ..... :o :D

andrzejka
08-07-2005, 20:59
Jest to gołąb bioracy udział w zawodach.
To, że daje się dotknąć i nie odlatuje świadczy o jego wyczerpaniu.
Podaj mu wody. Za jakiś czas odleci.

Tutaj możesz dowiedzieć się więcej. - http://www.dobrylot.pl/
Możesz też ewentualnie wpisać numer obraczki w dziale ZABŁĄKANE
Dzięki za namiary :)
Wpisalam w przybląkanych, moze ktoś się o niego upomni :roll: :roll: :roll:

andrzejka
09-07-2005, 18:23