PDA

Zobacz pełną wersję : projekt KASIA pracownia ARCHIPELAG



jeziorko
25-11-2002, 08:10
Witam Wszystkich, pojawiam się tutaj po raz pierwszy i jestem rownież nowicjuszem w temacie budowy domow - poniewaz jednak czeka mnie to w najblizszej przyszlosci, zaczynam wchaniac wiadomosci na ten temat, jak rowniez przegladac najrozniejsze oferty projektow. Oczywiscie zagubilam sie :sad: Moje pytanie do Was: czy ktos buduje, bedzie budowac lub chcial (i zrezygnowal) dom wg projektu KASIA (http://www.archipelag.pl/projekty/projekt.php?cat=1010700&pid=221&form=simple&seek=;2;1;140;150;0;19;;;;;;;;;0;1&ExtraNavText=Kasia)? Byłabym wdzieczna za jakies informacje, moze gdzies juz stoi taki domek, a moze ma straszne wady i lepiej o nim zapomniec?!
Z gory dzieki - czekam na kazda odpowiedz!
Magda "Jeziorko"

stander
06-12-2002, 21:33
Przejrzałam chyba tysiac projektów w te i z powrotem i wiem, że tylko KASIA. czywiście musi być odpowiednio szeroka działka i w tym problem. Kiedy szukałam projektu, dopasowywałam go do działki, którą już mamy (45 m szer. na 27 dł., w tle las, wyjscie tarasowe na łąkę i las, ale to jest 50 km od miasta (Kielce) i wciąż nie możemy się zdecydować, czy wynieść się tak daleko. Znalezienie szerokiej działki pod miastem graniczy z cudem, tym bardzie ze kielecka wieś, jak wiadomo, rozdrobniona, pola były jak wstążki, co z tym teraz robić... Zawsze jednak mamy dla Kasi to rezerwowe miejsce. A projekt jest, według mnie, idealny, domek ma swój klimat, z zewnątrz(wywiedziony z polskiej tradycji, ale nieprzesadnie "dostojny", raczej rozweselony stylem country), a przede wszystkim w środku (na dole przestrzeń, żadna ciasnota i dziesięcioro drzwi, góra - zaciszne gniazdko prywatne). To małe cudeńko, niewysoki (jakieś 6,5 m), tak że nie zasłoni pięknych sosen i brzóz (w przypadku rezerwowego tła). Pewnie nie jest najtańszy, ale mój mąż jest optymistą, uważa, że jemu wszystko uda się taniej.