PDA

Zobacz pełną wersję : Okucia Roto NT czy Siegenia?



holikk
31-08-2005, 22:06
Drugie wywołanie do tablicy expertów .
nie znam się na tym. your opinions needed,please. :)
pozdrawiam

jareko
01-09-2005, 01:49
przestan wolac do tablicy ekspertow - poczytaj watki jakie ostatnio wokol okien powstaja - bylo nie raz chocby tu: http://murator.com.pl/forum/viewtopic.php?p=815279#815279
a rzuc sobie moneta ktore chcesz
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
kazde dobre jesli bedziesz konserwowal

Mn1s1ek
02-09-2005, 17:47
Okucia Roto NT czy Siegenia?
To tak jakbyś się spytał: Mercedes czy Daewoo ?
ROTO to uznana i solidna marka !

czmirek
04-09-2005, 10:50
Okucia Roto NT czy Siegenia?
To tak jakbyś się spytał: Mercedes czy Daewoo ?
ROTO to uznana i solidna marka !
nie sadze zeby roto bylo lepsze od siegeni za siegenia przemawjaja lata doswiadczen i szwajcarska precyzja ale kazdy ma swoje zdanie

rafałek
04-09-2005, 10:55
Okucia Roto NT czy Siegenia?
To tak jakbyś się spytał: Mercedes czy Daewoo ?
ROTO to uznana i solidna marka !
nie sadze zeby roto bylo lepsze od siegeni za siegenia przemawjaja lata doswiadczen i szwajcarska precyzja ale kazdy ma swoje zdanie

A Roto to twoim zdaniem firma która istnieje od roku i nie ma żadnego dowiadczenia? Nie pisał bym tak na twoim miejscu - sam co prawda mam AUBI ale mam szacunek dla ROTO właśnie choćby za lata doświadczeń.

jarry1
06-09-2005, 13:24
Swego czasu kupiłem dwa okna - profil Gealan i okucia Siegenia, ponieważ byłem średnio zadowolony z tych okien głównie z powodu ciężko pracujących okuć, wszystkie następne okna były na profilu Rehau z okuciami ROTO i wtedy poczułem różnicę - okna bardzo fajnie się otwierają i zamykają, nie ma żadnych oporów, zacięć itd.