PDA

Zobacz pełną wersję : Tolkienowski Vardamir... :)



Vardamir
10-12-2002, 19:56
witam wszystkich :smile:
jako ze jestem tutaj nowy ... zarejestrowauem sie 2 grudnia ale bardzo bardzo mis ie tutaj podoba :smile:
cos o mnie ...
Jestem Marcin od 2 lat z hakiem .. jestem zonaty ma na imie Stella znamy sie od 8 lat i mieszkamy razem od dobrych 5 latek :smile: mam 28 lat w czerwcu 2001 wbilem lopate na dzialce oszczednosci z wesela wydalismy na projekt i pozwolenia roznego rodzaju :smile: w chwili obecnej jestesmy na etapie stanu surowego otwartego otwory zabite deseczkami jak nalezy ... dom budujemy duzy ale w sklad tego wchodza gabinety Stella w tym roku skonczyla stomatologie wiec gabinet musi byc .. a ja na dzien dzisiejszy jestem technikiem dentystycznym w polsce mowi sie po prostu protetyk :smile: budujac nasz domek wychodze z zalozenia ze to co sie da zrobic robimy wlasnymi kosztami a czego nie to bierzemy fachowcow ... sam osobiscie rozbierauem szalunkina fundament, z ojcem i moim bratem pobilismy dach deskami i pokrylismy papa ... teraz zima przestoj a na wiosen jak Bog da i bedzie kasa chcemy ruszac dalej :smile: instalacje elektryczne okna itak dalej ... i tak dalej ... przez okres studiow Stelli wynajmujemy ( jeszcze ) mieszkanie w blokach i mam juz serdecznie dosyc ... Stella tez .. normalnie mieszkamy w domach jednorodzinnych i nie potrafie sie przyzwyczaic do blokow chociaz wiem ze kazdy kont dobry jesli jest wlasny :smile: to tyle o mnie i mojej rodzince ... no i twardo staramy sie o potomka :smile: za jakis czas jak poskanuje troszke zamieszcze kila zdjec z naszej budowy :smile: