PDA

Zobacz pełną wersję : Jak wychowywac psa cane corso?



marzena&tomek
07-10-2005, 22:26
I tak jak w temacie.Jestem w tej kwestii zielona.Kupiliśmy sobie szczeniaczka cane corso wabi się skuter zdrobniale mówimy na niego skucio.W tej chwili ma 4 mies szczeniaczek waży 28kg malutko.
I teraz po tych aferach pogryzień boje się o nasze dzieciaczki,a mamy ich sporo hi hi,słyszę ze wszech stron,że taki pies musi miec dyscyplinę>my raczej mamy charaktery spokojne ,dzieci go rozpieszczaja tzn dużo się z nim bawią.Dzisiaj np.skuter spał,mąż zaczął jego głaskac,a on zaczął na męża warczec.Czy w takim wypadku wlac mu czy co zrobic,żeby czuł,że ktoś nad nim panuje?
Czy polecalibyście szkolenie dla takiego psa.?I może ktoś jest zorientowany ile takie szkolenie kosztuje?
Jeszcze jedno teraz mieszkamy w małym mieszkanku skucio przebywa cały czas z nami na wiosnę chcemy się przeprowadzic do sporego domu .Nie chciałaby,aby przebywał w pokojach i zastanawiam się czy jest to możliwe,żeby spał na korytarzu jak on to przyjmie

pete
08-10-2005, 07:32
I tak jak w temacie.Jestem w tej kwestii zielona.Kupiliśmy sobie szczeniaczka cane corso wabi się skuter zdrobniale mówimy na niego skucio.W tej chwili ma 4 mies szczeniaczek waży 28kg malutko.
I teraz po tych aferach pogryzień boje się o nasze dzieciaczki,a mamy ich sporo hi hi,słyszę ze wszech stron,że taki pies musi miec dyscyplinę>my raczej mamy charaktery spokojne ,dzieci go rozpieszczaja tzn dużo się z nim bawią.Dzisiaj np.skuter spał,mąż zaczął jego głaskac,a on zaczął na męża warczec.Czy w takim wypadku wlac mu czy co zrobic,żeby czuł,że ktoś nad nim panuje?
Czy polecalibyście szkolenie dla takiego psa.?I może ktoś jest zorientowany ile takie szkolenie kosztuje?
Jeszcze jedno teraz mieszkamy w małym mieszkanku skucio przebywa cały czas z nami na wiosnę chcemy się przeprowadzic do sporego domu .Nie chciałaby,aby przebywał w pokojach i zastanawiam się czy jest to możliwe,żeby spał na korytarzu jak on to przyjmie