PDA

Zobacz pełną wersję : JAREKO OSTATNIE RADY



AVID
18-10-2005, 23:35
Jareko jestem tuż przed montazem okien.Sa to okna drewniane .Jak sie kiedyś umawialiśmy ze jak to sie będzie działo to przyjedziesz do mnie na budowe ale nie mam serca Cie o to prosić bo pewnie jesteś "zarobiony"Mam zatem prośbę powiedz na co mam zwrócić uwage przy montażu takich okienek
PS dodam ze sa z szybami P4

Cypek
19-10-2005, 06:36
A na priva to nie możesz do niego stuknąć ??

anpi
19-10-2005, 08:10
A na priva to nie możesz do niego stuknąć ??

Takie rady mogą się też przydać innym, nie sądzisz?

Cypek
19-10-2005, 08:15
Te rady padały już 100 x w przyklejonych nr 1 i 5 !!

anpi
19-10-2005, 08:19
Te rady padały już 100 x w przyklejonych nr 1 i 5 !!

Może pojawi się coś nowego? 8)

remx
19-10-2005, 08:32
Ja kompletnie nie znam się na oknach ale chętnie coś bym poradził.

jareko
19-10-2005, 08:44
uffff....faktycznie doba ma tylko 24 godziny i czasu malo ale dla Was - zawsze :))))
Na dodatek startuje w zymiana okien dla spoldzielni i tego czasu bedzie jeszcze mniej
Dosc narzekania - do rzeczy
Sadze ze powinienes wejsc na moja strone i poszukac tam poradnika montazysty - tam walsciwie wszystko masz dokladnie opisane ale w skrocie powtorze o rzeczach na ktore trzeba szczegolnie zwrocic uwage:
- wymiary okien - luz pomiedzy oscieznica a murem powinien zawierac sie pomiedzy 10 a 30mm. Jesli jzu lepiej jak jest za duzy (czyli lekko ponad 30mm) niz za maly (ponizej 10mm)
- podparcie okna - najlepiej stosowac kliny PVC i pozostawic je na zawsze - dotyczy to tylko murow 1W i 2W, przy 3W sprawa bardziej sie komplikuje gsyz okno masz montowane w warstwie docielenia i tu musisz posilkowac sie podporkami - najlepsze to kawalki wzmocnienia od okien z PVC ale wbrew pozorom moze byc zwykla decha ktora przed montazem parapetow wewnetrznych (ale dopiero tuz przed) usuwasz - dokladnie opisane na mojej stronie przy mmontazu w scienie 3W