PDA

Zobacz pełną wersję : PROJEKT WNĘTRZ



Teska
31-12-2002, 10:24
poszukuję projektanta wnętrz...Szczecin i okolice..
Pozdrawiam Teska

Linka
31-12-2002, 11:58
Teska, jak znajdziesz to rzuć na forum...też byłabym zainteresowana...co prawda wyobraźnię mam:smile: ale jak myslę o zgraniu wszystkiego na metrażu 160 m2 to robi mi się słabo...chyba potrzebuję projektanta:smile:.

Kasiorek
02-01-2003, 11:44
Jestem studentką studium plastycznego na kierunku kreator przestrzeni w Warszawie,ale chętnie pomogę na stronach forum

02-01-2003, 11:50
Kasiorku,
mam pytanie dotyczące ułozenia glazury, terakoty.
Czy mogłabyś mi pomóc? Chodzi mi o kilka uwag praktycznych osoby, która ma pojęcie o tym i ktorej uwagi pomogły by mi w doborze rozmiaru płytek i ich odcieni, tak aby optycznie pewne rzeczy zamaskować, inne uwypuklić.Takie rady przydałyby się na pewno nie jednej osobie. :smile:

Linka
02-01-2003, 12:04
Kasiorku, a ja mam pytanie z dziedziny kolorów....jak poradzić sobie z doborem, tak żeby barwy nie gryzły się ze sobą. Bo wiadomo sam kolor może nie wyglądać źle ale w zestawieniu z innym wygląda zupełnie inaczej. Mam salon z kuchnią i jadalnią, chciałabym te trzy rejony jakoś kolorystycznie oddzielić. Może to zły pomysł? ale nie chciałabym aby to wszystko zlewało się w jeden kolor. Generalnie marzy mi się kolorystyka ciepła i przytulna z barwnymi akcentami. Najgorsze że nie mogę sobie tego narazie wyobrazić...:sad:

Kasiorek
02-01-2003, 12:51
Drogi Opalu
Czy możesz sprecyzować pytanie?
Temat płytek ceramicznych jest bardzo szeroki.
Muszę wiedzieć o jakie pomieszczenia Ci chodzi,ich charakter zastosowania i styl w jakim masz urządzone lub zamierzasz urządzić mieszkanie.
chętnie pomogę, pozdrawiam

Kasiorek
02-01-2003, 12:56
Miła Linko
Czy możesz mi powiedzieć jak duże są te pomieszczenia,jaki styl mebli wybrałaś i jak masz wykończone podłogi.Ważne jest również oświetlenie naturalne i sztuczne.Proszę opisz te pomieszczenia.
pozdrawiam

Linka
02-01-2003, 13:22