PDA

Zobacz pełną wersję : Głupie pytanie?



darks
31-10-2005, 12:49
Jestem laikiem w sprawach budowlanych, dlatego dla niektórych moje pytanie może być mocno lamerskie ale patrząc na pewne sposób wykonywania pewnych prac przez "fachowców" chcę wziąść się za pewne sprawy sam. A zatem mam na suficie płytę kartonow-gipsową i chcę zamontować lampy. Jakiej długości powinny być haki na których się montuje takowe, czy są tutaj jakieś standardy?

Vondraczek
31-10-2005, 20:03
del

Vondraczek
31-10-2005, 20:12
ups żle zrozumiałem twoje pytanie :oops: sorki
Tu masz odpowiedż na twoje pytanie
Podwieszany sufit a mocowania żyrandola
http://murator.com.pl/forum/viewtopic.php?p=884050#884050

JAk udasz sie do hipermarketu jast tam do mnustwo kołeczków do KB plastikowych i metalowy wszystko zależy jaki masz ciężar do powieszenia. Myśle że standardowe motylki lampe napewno utrzymają (mi na łep jeszcze nie spadły) Są to kołki plastikowe które jak skręscasz rozsówają na boki takie łapki trzymające ciężar.
Pozdrawiam :D

invx
01-11-2005, 18:42
tak jak wyzej pisal kolega - plastikowe sciagajace kolki.
Sa tez takie metalowe, i takie co maja jak gdyby "skrzydelka". :wink:

darks
02-11-2005, 07:45
Ok no to pierwszą sprawę, na razie mam za sobą. Teraz drugie pytanko odnośnie paneli. Gdzieś słyszałem, że oprócz foli izolacyjnej i pianki powinno się wcześniej zagruntować podłogę jakimś preparatem. Fałsz czy prawda?

darks
02-11-2005, 07:46
I przypomniało mi się jeszcze 3 pytanko: na co trzeba zwrócić uwagę wiercąc otwory w glazurze bądź terakocie, żeby nie pękły płytki?

Vondraczek
02-11-2005, 08:53
Ok no to pierwszą sprawę, na razie mam za sobą. Teraz drugie pytanko odnośnie paneli. Gdzieś słyszałem, że oprócz foli izolacyjnej i pianki powinno się wcześniej zagruntować podłogę jakimś preparatem. Fałsz czy prawda?
Pierwszy raz słysze :o