PDA

Zobacz pełną wersję : Muzyka na żywo.



andre59
13-11-2005, 11:46
Czasami gdy ogarniają mnie chwile zwątpienia albo jestem już zmęczony budową biorę do ręki gitarę, złapię kilka chwytów, zagram jakiś temat albo sobie coś zanucę i od razu czuję się lepiej.
Czy są wsród budujących osoby muzykujące?

piejar
14-11-2005, 14:07
Są!!!
Od kilku miesięcy Yamaha RGX121 a gitara w ręku od 23 lat.

andre59
14-11-2005, 19:23
No to super!
A już myślałem, że gram solo.
Brzdąkam sobie już jakieś trzydzieści parę lat.
Gitara to tania podróbka Gibsona Les Paul. Mam ją prawie 25 lat.
Wzmacniacz piecyk samodział z głośnikiem 12".
Jestem z zawodu elektronikiem.
Kiedyś zajmowałem się wyrobem i naprawą sprzętu muzycznego.
Jak skończę budowę chyba do tego wrócę.
Może jeszcze ktoś się ujawni.

Pozdrawiam.

piejar
15-11-2005, 06:34
Fajnie!
Ja też jestem elektronikiem z wykształcenia i kiedys to była moja jedyna pasja. Potem przyszedł czas na komputery. Do elektroniki nie moge wrócić z racji mieszkania w blokach. Chałupa którą buduję będzie miała duuuże piwnice i tam urządzę sobie warsztacik. Ja nie mam dobrego wzmacniacza. Do grania używam laptopa z programem GuitarFX (efekciki :-)). Gitarę podłączam do wejścia lin a słuchawki do wyjścia audio i mam czad w małżowinach (oszczędzam rodzinę i sąsiadów). Od 2007 będę grał przez głośniki ale już w swoim domu.

andre59
18-11-2005, 07:43
Witam.
Jakoś przyzwyczaiłem się do grania "analogowego". Lubię czysty dźwięk gitary i naturalny overdrive (mam w piecu). Praktycznie wcale nie korzystam z boxów.
Może pora coś zmienić i poeksperymontować z cyfrowym przetwarzaniem dźwięku.
Napisz coś o tym programie Guitar FX. Skąd można go ściągnąć?
Jakie brzmienia oferuje?

Pozdrawiam.

piejar
18-11-2005, 08:40