PDA

Zobacz pełną wersję : Świeży forumowicz



pablo3
10-01-2003, 16:03
Witajcie!!! Jestem z wykształcenia technikiem budownictwa! Lecz z zainteresowania jestem informatykiem. Macie pytania? Walcie! Zajmuje sie informatyką w firmie basenowej.
http://www.system-universal.com.pl
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :smile:

Domka
10-01-2003, 17:27
baseny? super, mam pytania bo mało wszędzie o tym informacji, a jak już są to nie wiem czy na 100% prawdziwe

jaki basen betonowy, czy z profili metalowych? a może plastikowy? jaki może być koszt wybudowania basenu?
jaką wielkość (min) powinien mieć basen żeby mozna sobie popływać, cos czytałam 4 x 8m czy 5 x 10m, jaka głębokość w miejscu do skakania?
jak zabezpieczyć przed małymi dziećmi: ogrodzić, obudować, czy taka gruba folia zabezpieczająca przed zanieczyszczeniem po wejściu na nią nie pęknie (mam tu na myśli dzieci lub psy)
jaki moze być miesięczny koszt utrzymania basenu ogrzewanego i jak ogrzewać?

... mało pytań :smile:

pozdrawiam

pablo3
10-01-2003, 17:38
proponuje skontaktowac się z naszym dzialem technicznym pod adresem [email protected] lub telefonicznie +4822 677 24 36. Rowniez polecamy zakup czasopisma Basen & Sauna ktory zostanie wydany w marcu 2003.
Pozdrawiam!

Domka
10-01-2003, 18:00
a tak od siebie, to nic nie mozesz zaproponować, poradzić... ? :sad:

pablo3
11-01-2003, 10:19
Tak od siebie?? Oczywiście że mogę! W pierwszej kolejności muszę zadać pytanie jakimi środkami dysponujesz?? W tedy doradzę ci jaki basen i jaka technologia.
Ale jak chcesz wiedzieć coś wstępie to polecam następujące punkty:
basen z niecką betonową (tradycyjny sposób na nieckę), ewenetualnie basen wykonany w technologii kamiennego styropianu.
Technologia zależy już od wielkości tego basenu. Jeżeli chodzi o pływanie to nawet możesz pływać w basenie o rozmiarach 3x2m. Trzeba zamontować maszynę pływacką. Która wytwarza wysoko ciśnieniowy strumień wody. dzięki temu możesz pływać w miejscu.