PDA

Zobacz pełną wersję : Iza, Dorota i Pawel w Kwirynowie



pawel_kwirynow
13-01-2006, 21:59
Na początek
Mam na imie Pawel
Moja zona Dorota
Nasza coreczka Izabela
W kwietniu planujemy rozpoczac budowe.
W anstepnym odcinku opisze jak sie zaczelo...a w kolejnych na jakim jestesmy etapie:)

pawel_kwirynow
29-01-2006, 11:57
Po krótkim wstępie mego męża postanowiłam że sama zacznę pisać dziennik (na niego nie mogę za bardzo liczyć - on woli czytać) ja natomiast po lekturze innych dzienników stwierdziłam że to super pamiątka.Zacznę od tego iż na codzień stronię od komputera a pisanie idzie mi naprawdę baaardzo wolno(z zawodu jestem stomatologiem i to ustrojstwo nie jest mi konieczne do pracy-i całe szczęście :lol: :lol: :lol: ) więdz przepraszam ale z początku będzie mi szło chyba bardzo wolno ku wielkiej uciesze mego męża-informatka.Nasze marznia o domu (ja zawsze bardziej marzyłam o ogródku-po co mi 150m do sprzątania ? :P )sięgają czasów prehistorycznych tzn. narzeczeństwa ok 10 lat wstecz.
Po ślubie (1998) zamieszkaliśmy w 37m mieszkanku w krórym ja mieszkałam do ok.14rż a które potem do czasów moich studiów było wynajmowane.Za pieniążki zebrane z wesela troszkę je wyremontowaliśmy i tak zaczęło się nasze wspólne życie.Ale nasze marzenie o domku wcale nie umarło.W każdy wolny weekend (zwłaszcza ciepły i słoneczny) wyjeżdżaliśmy -jak to mój mąż mawiał- na rekonesans czyli na wypady poza miasto w celu rozeznania się w działkach a bardziej ich cenach.Z perspektywy czasu cenu byłyby zachęcające (bo 3 razy niższe niż dzisiaj) ale cóż z tego kiedy ja na stażu z pensją 800zł ,0 oszczędności a kredyty że hoho(16%) więc musieliśmy niestety sobie odpuścić'