PDA

Zobacz pełną wersję : Dziennik Ewy (EZS)



EZS
22-01-2006, 09:34
Nic się nie dzieje, więc zacznę chociaż pisać. Najpierw o mnie: 40 lat, baba budowniczy. Nie znam się na tym kompletnie i najlepiej mi wychodzi projektowanie wnętrz (nie oddam tej przyjemności żadnemu architektowi!!!). Mam męża, który budować nie ma ochoty wcale i na razie ledwo dał się przekonać, że może jednak. I mam 1 dziecko, które chce psa, więc zgadza się na domek (domek jest warunkiem posiadania psa).
Acha, przepraszam za błędy.. " w moich czasch" nie rozpoznawano żadnych dysortografii, ale podejrzewam, że ją mam. Poprawiam o ile znajdę błąd...
Teraz o budowie. Spadł nam spadek... Działka odziedziczona przez tatę do spółki z jego bratem. Ojciec wspaniałomyślnie chce nam ją dać, ale trzeba ją podzielić. I tu jest problem, bo działka jest nietypowa. Ma 6 m od ulicy a na końcu 50m. Mniej do odśnieżania :D (to ten snieg za oknem na mnie wpływa). Ale za to w super lokalizacji (jak się jedzie do Arturówka). W każdym razie geodeta wymyślił możliwy podział i poradził iść do sądu. Tylko, że on tworzy mapkę od 2 miesięcy!!! Co on robi tak długo? Przy spotkaniach obszernie opowiadał, co musi zrobić, ale mówił tak, że dokładnie nic z tego nie wynikało. Okrągłe zdania i słowotok... A nieliczne konkrety zginęły. Więc zostałam z ogólnym wrażeniem, że ma duzo do roboty, oraz z subiektywnym przeświadczeniem, że była to jedynie autoreklama, żeby wziąć z czystym sumieniem 2200 zł . Jeżeli się mylę, to jego wina, bo nie wyjaśnił dokładnie.