PDA

Zobacz pełną wersję : Co można zrobić na działce przed budową?



mika31
06-02-2006, 21:55
Budowa prawdopodobnie jeszcze nie w tym roku, więc chciałabym, w ramach rozłożenia kosztów, zrobić coś już na działce.
Stąd pytanie. Co można, aby nie przeszkadzało?
Mogę ogrodzić z 3 stron?
Co z prądem. Tu jestem zielona. Co z tą taryfą budowlaną?
Czy to jest order? Czy taniej? Czy inaczej nie da rady?
Czy jak przeciągnę zwykły, może mi się ktoś podłączyć?
Może już coś posadzić?
Nic wiecej nawet mi do głowy nie przychodzi.
Czekam na wasze propozycje.
Ach. Może pompa głębinowa? Woda podobno nawet pitna.

kropi
06-02-2006, 22:45
Khem, zbyt wiele nie pomogę, ale tak dla potdierżanija razgawora ;-)
Grodzić możesz i z 4 stron, a jak zaczniesz budowę to nawet musisz.
O media wystąpić warto z wyprzedzeniem, bo ich załatwianie może trwać latami, o ile nie masz przyłącza na działce to rób to już. Co do taryf się nie wypowiem bo nie wiem.

A w poprzedniej wersji miałem taki projekt, żeby kupić za kilka tys przyczepę i se postawić na ty działce i se mieszkać na włościach :lol: - teraz są takie fajne przyczepy od Niemca że i domu może się odechcieć budować ;-) - `żadnych pozwoleń, nic - nawet ogrzewanie mają i kibelek i prysznic... 8)

No ale wersja się nam zmieniła i może na jesieni już zamieskamy... :roll:

rafałek
07-02-2006, 07:31
Możesz uprzatnąć jesli jest co. Możesz ogrodzić, ale jeśli będzie to już ogrodzenie docelowe to dobrze je przemyś by w trakcie prac nie okazało się że dowożąc materiały trzeba będzie je demontować lub zostanie uszkodzone.
Możesz uprzętnąć krzewy i drzewa które kolidują z budową - sprawdź legalność tego działania. ZE może śmiało dociągnąć ci prąd - to przecież ich inwestycja nie twoja, jeśli jest pozwolenie to możesz dociągać przyłącza, stawiać jakąś szopę czy wiatę budowlaną. Możesz ściągnąć humus i przewieźć go na pryzmę w "spokojnej" części działki.

Fumfol
07-02-2006, 09:35