PDA

Zobacz pełną wersję : Viessmann - Vitopend 100



oliviena
20-02-2006, 11:34
:roll:
prosze o opinię użytkowników lub znawców tematu.
Dom 140m2 - myslę o dwufunkcyjnym
Czy to dobry wybór?


Pozdrawiam
oliviena

holusio
20-02-2006, 11:38
uwazam ze nie.

Marek30022
20-02-2006, 12:07
Mam taki kocioł ale jednofunkcyjny z zasobnikiem.
Na tak postawione pytanie trudno odpowiedzieć. Zawsze przy ocenie jakiegoś rozwiązania trzeba brać pod uwagę także jego koszty a w zasadzie to na jaki kocił nas stać pod koniec budowy.

holusio
20-02-2006, 12:14
:lol: :lol: :lol: wlasnie wyszlo zabawnie. :wink:
pomysl nad czyms ze sredniej polki i z serwisem na miejscu sm jestem za ograniczaniem techniki w naszych chatkach
no i uwazaj na marketing pana w krawacie i usmiechajacego sie do kotla z ktorego ma najwieksza prowizje :P

Grzesiek13
20-02-2006, 12:54
Ten kociołek to średnia półka, ma słaby wydatek cwu. Wart swojej niskiej ceny.

oliviena
20-02-2006, 13:41
Ten kociołek to średnia półka, ma słaby wydatek cwu. Wart swojej niskiej ceny.

jaki polecacie - taki ze średniej półki?

oliviena
20-02-2006, 13:46
:roll:

oliviena
20-02-2006, 13:49
:roll:
Jeśli nie ten Viessmann to co polecacie ześredniej półki.
Pytam na forum, bo własnie nie chcę być skołowana od kolejnych sklepowych wersji.
Jaki jest optymalny kocioł gazowy dla domu 140m2 w cenie do 5000 - 6000 tys.


dzięki

Grzesiek13
20-02-2006, 13:56
Ten kociołek w wersji dwufunkcyjnej to słaby wybór, ale w wersji jednofunkcyjnej z zasobnikiem może być. W kwocie 6000zł to masz już kocioł kondensacyjny vitodens 200 viessmann'a i to jest dobry wyrób.

krakauer
20-02-2006, 17:24
Mam od 1.5 roku Vitopenda 100 - jednofunkcyjny z zasobnikiem 100l. Dom ma 140 m.2.
Kocioł sprawdza się doskonale

Mały
20-02-2006, 17:34
:roll:
Jeśli nie ten Viessmann to co polecacie ześredniej półki.
Pytam na forum, bo własnie nie chcę być skołowana od kolejnych sklepowych wersji.
Jaki jest optymalny kocioł gazowy dla domu 140m2 w cenie do 5000 - 6000 tys.