PDA

Zobacz pełną wersję : Nierówna i zanieczyszczona działka -brać czy nie brać???



olafbasoski
12-04-2006, 07:28
Witam!

Na początku zaznaczam, że w budowaniu i wszystkich sprawach tym związanych jestem zupełnie zielony :oops:

Noszę się z zamiarem rozpoczęcia budowy domu na początku przyszłego roku (w tym roku chciałbym kupić działkę i może zrobić fundamenty). No i właśnie w tej chwili jestem na etapie szukania działki. Trafiła się można powiedzieć pewna "okazja" ale jak na moje niefachowe oko działka jest w strasznym stanie. Biorąc pod uwagę cenę i lokalizację to może być super okazja ale boję się tego, że koszt doprowadzenia tej działki do ładu będzie bardzo wysoki.

Stąd moje pytanie do Was doświadczonych ile mogłoby kosztować mniej więcej wyrównanie tej działki, przygotowanie tak żeby można byłoby wybudować dom i wogóle od czego zacząć. Decyzję kupna muszę podjąć w miare szybko a nie chcę się władować na minę.
Opis działki w skrócie : wygląda jak po zbombardowaniu, górki dołki różnice w wys dochodzą na oko do 2m, kupe śmieci, niepotrzebne cegły, beton, smoła z okolicznych budów jest zrzucona na działkę, poprostu sąsiedzi, którzy już się wybudowali przy tej ulicy traktowali tą działkę jako śmietnik. Ponadto teren bezpośrednio za działką od strony pola jest w tej chwili 1-1,5 wyżej niż ten teren na którym jest działka (deszcz?). Praktycznie nie da się określic na oko granic działki bo jak powiedziałem jest to jedna wielka zarośnięta przestrzeń z okopami w każdym kierunku.

Pytanie: od czego zacząć przd kupnem? badania geologiczne? warto je robić w tej chwili biorąc pod uwagę stan działki, niemożliwość wskazania choć przybliżonego miejsca pod dom? Przybliżony koszt doprowadzenia do ładu takiej działki? Mam cichą nadzieję że może dla mnie laika to jest przerażające to co tam trzeba zrobić ale może dla fachowca to będzie "bułka z masłem" i nie takie rzeczy on widział ;)? Co jeszcze trzeba byłoby zrobić żeby nie wejść na minę? Poradźcie proszę :)