PDA

Zobacz pełną wersję : Fiat PANDA - co myślicie o tym samochodzie?



satina
18-04-2006, 13:40
Chcę kupić jakiś mały samochód dla mnie do jeżdżenia przede wszystkim po mieście: praca - dom Co myślicie o fiacie Panda. Widzę że pojawiło się ich dość dużo na naszych drogach. Proszę użytkowników i nie tylko o opinię na temat tego samochodzika. A może jakieś inne sugestie - mile widziane. Pozdrawiam.

tomek1950
18-04-2006, 18:50
Po pierwsze nie przepadam za fiatami, ale od 2 lat "pandusiem" jeździ moja córka i jest zadowolona. Jako drugi samochód do jazdy po mieście, mały, dość zwrotny, myślę, że może być OK. Jest to jedno z tańszych autek, a to chyba też ma znaczenie.

Joanna i Janusz
18-04-2006, 22:09
ja jeżdżę pandą od półtora roku, jest to nasz drugi samochód i używamy go głównie do miastai do pracy. Jeżdzi się nim dobrze, łatwo wjeżdża w ciasne miejsca, pali- tak sobie,zakupy tygodniowe się mieszczą, a z tyłu 1 fotelik i 2 "poddupniki". Generalnie lubię swój samochodzik i jestem zadowolona, że go kupiłam

satina
21-04-2006, 13:16
Dziekuję za odzew w mojej sprawie. Jak narazie to dalej się zastanawiamy, ale krąg zainteresowań poszerzył się o inne mniejsze samochodziki. Pozdrawiam

pattaya
22-04-2006, 21:40
Z małych samochodów bardzo dobre opinie zbiera też Kia Picanto.
A może Chevrolet Spark?

Nefer
22-04-2006, 21:45
Na zakupy OK - tylko brzydkie jak fuck :(

zielonooka
23-04-2006, 19:03
hymmm czy ja wiem czy az tak brzydkie ? :lol:
mi np. :wink: nie podoba sie z wygladu nissan micra a wiem ze duzo osob sie zachwyca

satina
24-04-2006, 10:38
W domu cały czas burza mózgów, gazety samochodowe oraz internet cały czas przeglądany i szukamy jakiejś okazji. W chwili obecnej skłaniamy się w strone Toyoty Yaris. Zakup tego auta nie jest sprawa naglącą więc możemy trochę poszukać i pokaprysić. Dzięki za odzew i pozdrawiam.

qdlaty
25-04-2006, 09:36
Od kiedy teściowie uszczęśliwili córkę (moją obecną Żonę) nowy fiatem uno to powiem:
NIGDY WIĘCEJ!!!!