PDA

Zobacz pełną wersję : Przyłącze eleltryczne i wodne - ile płaciliście wykonawcy



kanati
16-05-2006, 18:21
Witam wszystkich budujących, :)

Ile płaciliście za przyłącze wodne i elektryczne?

Mamy zamiar z żoną zaczać naszą budowe, ale oczywiście bez prądu i wody ani rusz. U mnie przyłącze to raptem kilka metrów, ale część zalicznikowa to ok. 150 m

Bede wdzięczny za wszystki informację jak to wyglądało u was (kolejność wykonywania, czas wykonywania, namiary na solidnych wykonawców, koszty itd.)

Ponadto napiszcie gdzie doprowadzaliście wodę i prąd - wszak narazie to pusty kawałek gruntu. Słyszałem że prąd na budowę doprowadza się do skrzynki - ale jestem narazie zielony i bede wdzięczny za wszystkie rady.
Dodam że na czas budowy mam zamiar postawić blaszaka, czy może doprowadza się media do blaszaka??

Pozdrawiam
Kanati

Tamlin
16-05-2006, 20:09
Witaj,
Odnośnie przyłączy jest kilka dróg postepowania
I. Własna
1. Składasz w Zakładzie energetycznym i w wodociągach wnioski o wydanie warunków przyłączenia do sieci
2. Po 4 (hura) tyg dostajesz odpowiedż
3. W międzyczasie załatwiasz mapki do celów projekowych
4. jak dostaniesz warunki szukasz projektanta (ów) który zrobi projekty przyłączenia do sieci (polecam zapytać w ZE i wodociągach - pomaga w późniejszych sprawach)
5. projektanci nanoszą na mapki przebieg przyłączy i z taką mapką pędzisz do ZUD i uzgadniasz ją (zorientuj sie przy okazji czy nie potrzebujesz jakiś ekstra uzgodnień poza ZUD-em (wojsko, archeolodzy). Warto uzgadniać oba przyłącza na raz - płacisz dużo mniej niz oddzielnie. Czekasz 3 tyg na uzgodnienie
6. I tutaj drogi przyłaczy się rozzstają