PDA

Zobacz pełną wersję : projekt MARZENA pracownia ARCHIPELAG



buleczka_77
06-02-2002, 06:13
Kto buduje?

06-02-2002, 08:11
Wszyscy.

buleczka_77
15-02-2002, 17:19
No szkoda, że tylko Anonimowy się odezwał. Miałam nadzieje podzielić się z kimś doświadczeniami ...

jk
19-02-2002, 21:46
My zbudowaliśmy "Jędrzej" autorstwa archipelagu, w projekcie były błędy, np. inny kąt nachylenia dachu garażu niż kat dachu domu . Karygodne , prawda?
Nasze szczescie, ze budowala nam firma , a nie ekipa znikad. Błąd udało się naprawić.
Następnym błędem była belka kosza dachu przechodząca przez przez przewód dymny komina .
Wykonawcy narzekali również na kiepskie rysunki.
Po zakończonej budowie nie mam już sił ani funduszy na procesowanie się z "Archipelagiem".
Czy ktoś miał podobne problemy z nimi ?

<font size=-1>[ Ta Wiadomość była edytowana przez: jk dnia 2002-02-19 22:47 ]</font>

Jola_
20-02-2002, 11:07
JK!
Przerażasz mnie. Kupiłam ELIZĘ pracowni Archipelag, jestem laikiem więc żeby cokolwiek z tego zrozumieć, nauczyłam się prawie na pamięć projektu, przeczytałam troszkę literatury fachowej i pooglądałam w internecie różnych różności.
Przeglądałam projekt, porównywałam w nieskończoność i tak na początek nie baradzo zgadzała mi się ilość okien (zdjęcia domu, rysunki techniczne i zestawienie elementów). Czym bardziej się zagłębiałam w lekturze miałam większe wątpliwości, ale jak pisałam, jest to mój pierwszy dom w budowie i mam prawo nie mieć wiedzy fachowej na ten temat.
Rozmawiałam o swoich spostrzeżeniach z kier.budowy, ale ten nie kazał mi się przejmować drobiazgami, podobno to jest normalne przy projektach gotowych.

Jola_
20-02-2002, 11:11
Bułeczko, to dlatego tak się upierasz na ytong? Ja zdecydowanie odchodzę od proponowanego w projekcie ytonga.

jk
20-02-2002, 22:30
Jola_, nasz dom też był pierwszy w życiu , ale jestem pewna , że bez sprawnej ekipy budowlanej wiele rzeczy nie wyszłoby dobrze.