PDA

Zobacz pełną wersję : prosze o pomoc w sprawie.......



mmartunia3505
28-05-2006, 14:40
Witam

Jestem studentka Politechniki na kierunku ochrona środowiska uprzejmie prosiłabym o
informacjie na temat wpływu grupy nawozów Polifoska ofaz nowozu karmag na glebę ,informacje te
chciałabym uzyskac w celu zawarcia ich w moim sprawozdanu z doswiadczenia przeprowadzonego na tejże uczelni
.jednakze niezwykle trudno uzyskac takie informacje w publikacjak(zawarto tam jedynie wpłym tychże
nawozów na rośliny) dlatego tez zwracam sie o pomoc do ludzi dobrej woli i z doswiadczeniem :)

anpi
28-05-2006, 14:42
A może napiszemy za Ciebie to sprawozdanie?

mmartunia3505
28-05-2006, 14:49
dziekuje za taka propozycje ale sprawozdanie mam juz wykonane jedyne czego mi brajukuje to dobrych i konkretnych wniosków

Nefer
28-05-2006, 14:51
dziekuje za taka propozycje ale sprawozdanie mam juz wykonane jedyne czego mi brajukuje to dobrych i konkretnych wniosków

o raaaaaany - to brakuje Ci wszystkiego :)

Petroniusz
28-05-2006, 14:56
Czy Ty malutka nie pomyliłaś forum ??????????? :lol: :lol: Ja na Twoim miejscu poszukałbym np. na forum SGGW .......albo najlepiej u samego Leppera . On napewno wie czego dodać żeby żyto śmigało do góry . Tu się łamie głowy by coś zbudować z cegieł albo pustaków, a to mało ma wspólnego z polifoską. :evil:

Pozdrawiam

mmartunia3505
28-05-2006, 15:47
Witaj WIELKI petroniuszu ! wpisujac hasło "polifoska" oraz pokrewne interesujacemu mnie tematowi, na stonie google (to taka wyszukiwarka internetowa :))za kazdym razem wyszukiwało strone własnie tego forum. dlatego tez skłoniło mnie to do odwiedzenia forum muratora i szukania w nim pomocy .mam nadzieje ze moja odp. satysfakcjonuje Cie .:)

Gryfpc
28-05-2006, 15:59
mmartunia3505 spróbuj tutaj:
http://forum.muratordom.pl/viewforum.php?f=38 - to jest dział dla "ogrodników" ;)

rrmi
28-05-2006, 15:59