Zobacz pełną wersję : Filmy
Coz, chyba jeszcze nie ma takiego watku ( mam nadzieje :smile: ), no to zakladam i zapraszam do opowiesci o tym , jakie filmy lubicie, jaki film wywarl na was najwieksze wrazenie, itp.
Ja uwielbiam filmy, uwielbiam chodzic do kina. Ostatnio ogladalam Chicago, Monsunowe wesele oraz Kate i Leopold i wszystkie te filmy bardzo mi sie podobaly. Nie mam ulubionego gatunku, ogladam to co mi akurat pasuje do nastroju, natomiast nie lubie filmow science-fiction.
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: mbz dnia 2003-04-02 10:32 ]</font>
Niedawno bylam na "moim wielkim greckim weselu". Bardzo przyjemny odrywnik od rzeczywistosci :smile:
A tak "na zawsze" to lubie "dzien swistaka".
Kto popiera?
Dzien swistaka to moj ulubiony film :grin: moge go ogladac 10 razy i zawsze znajde cos nowego na co wczesniej nie zwrocilam uwagi. Dla mnie genialny!
On 2003-04-02 11:03, mbz wrote:
Dzien swistaka to moj ulubiony film :grin: moge go ogladac 10 razy ....
Czyżbyś wpadł także w pętlę czasową. :grin: :grin:
Także lubię ten film.
Pozdrawiam
Z tych co ostatnio obejrzałem, to najbardziej mi się podobał Miss Congeniality, czyli Miss Agent (co za bzdurne tłumaczenie) z Sandrą Bullock. Przezabawna komedia. No i Sandra ...
A z filmów "kultowych" to chyba najbardziej lubię "Kiedy Harry spotkał Sally". Nie cierpię zaś bezmyślnych filmów "nikt mnie nie zabije" i głupawych tasiemców. Zabroniłbym zresztą nadawania tych pierwszych.
Frankai to pędź szybciutko do kina bo jest nowy z Sandrą: 2 tygodnie ma miłość - polecam też przednia zabawa!
A co z filmami z Meg Ryan wszystkie cool :smile:
Agacka - zapomniałaś, że jestem na wygnaniu :sad: a poza tym w Polsce mam mało czasu na kino. Chociaż z drugiej strony, przecież tu pewnie gdzieś tan film i tak będzie leciał. Co do Meg Ryan - słyszałaś, że czuje się staro, nikt nie chciałby jej oglądać w rolach które grywała (ja chciałbym) i zamierza zostać gwiazdą ... porno
Meg Ryan gra w Kate i Leopold i rzeczywiscie wyglada tam juz staro...
nie dolujcie mnie! a niby jak my wygladamy???
Ja natomiast lubię klasykę fantasyki np: wszystkie części "Obcego"albo z SF jeszcze "The Abbys" ; "Kula" niektóre horrory Kinga "Sztorm" czy "Cmentarz dla zwierząt" i wszelkie filmy z tajemniczymi,nierealnymi wątkami.Nienawidzę seriali a co może być najgorszego,najgłupszego w TV to "Moda na sukces"
Zgadzam sie calkowicie co do Mody na sukces :smile:
Z meg Ryan chodzilo mi o to, ze wyglada staro jak do rol ktore gra, we wspomnianym filmie facet jest chyba z 15 lat od niej mlodszy i to widac...
On 2003-04-02 16:56, mbz wrote:
Meg Ryan gra w Kate i Leopold i rzeczywiscie wyglada tam juz staro...
Magda, zliiiituj się, czy mam chodzić z workiem na głowie (i nie tylko) :???:
Lubię filmy nastrojowe, takie jak pędzlem malowane, z pięknym podkładem muzycznym: "Podwójne życie Weroniki" (i Kieślowski w całości), "Amadeusz", "Pożegnanie z Afryką", "Fortepian" i wiele, wiele innych.
Acha, i jeszcze "Tajemniczy ogród" Holland, uwielbiam ten film.
Wogóle kocham kino :smile:
Jaga, ale ty to przeciez jestes od niej duuzo, duuzo mlodsza! :grin:
Jesli lubisz nastrojowe filmy to czy ogladalas film Miedzy niebem a pieklem z Robinem Williamsem? No i czy ci sie podobal? Bo mi bardzo :smile:
mbz nie wiem jak to możliwe ale po przeczytaniu wczesniejszej wypowiedzi też skojarzyłam film Miedzy niebem a piekłem :smile: Piękny film tylko nie lubię go oglądać bo cały zapas chusteczek idzie na raz :sad:
a kto widział Tylko miłość z Brucem wilisem i Michelle Pfeifer? prosze o opinie :grin:
Nie pamiętam, czy widziałam ten film, a z Robinem W. bardzo lubię "Fischer King" :smile:
No coz jesli nie widzialas to obejrzyj koniecznie! Zwlaszcza jesli lubisz filmy pedzlem malowane :smile: Ja w ogole lubie bardzo filmy, ktore w piekny sposob pokazuja co jest po "drugiej stronie", np. jest taki fim "dance with me" ( tytulu dokladnie nie pamietam) z Kelly Mc Gillis ( ta z Top Gun)- po prostu super :smile:
Alicjanka
04-04-2003, 12:17
Jaga,
Jak widzę mamy podobne gusta! Tylko, że ja nazwałabym te same filmy z innej strony: filmy które nie dają się zapomnieć, które zostawiają długo głębokie wrażenie. To np "Podwójne życie", czy "Fortepian". "Pożegnanie z Afryką" był długo moim ukochanym filmem. W filmie cenię oddanie autentyzmu, "patyny", realność przekazu (tu mistrzem jest "Gladiator", "Pożegnanie z Afryką", czy Fortepian). Lubię też w filmie ciepło (np. "Czekolada", ale bez pustoty i płytkości. Dlatego nie lubię typowych komedii m.in. z Sandrą Bullok.
Z ostatnich filmów podobało mi się Chicago, wcześniej Mulin Rouge (ale to jest moje skrzywienie do tańca i musicali.
Natomiast wdziałam "Godziny" i ku memu zdziwieniu, nie podobały mi się. Brak jest poprostu treści.
Pozdrówka,
Alicja
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Alicjanka dnia 2003-04-04 13:20 ]</font>
Hej, jak milo wiedziec, ze nie tylko ja mam skrzywienie do tanca i musicali :smile:
Alicja, miło słyszeć :smile: Jeżeli chodzi o te filmy za którymi nie przepadasz, to rozumiem i podzielam :wink:
Ostatnio (choć już dość dawno) byłam na "Porozmawiaj z nią". Super klimacik, polecam.
Jeżeli chodzi o Almodovara, to jeszcze "Wszystko o mojej matce" uwielbiam.
Almodovara to lubie wszystko :smile:
A podobalo wam sie Monsunowe wesele?
Hmm, zauwazylam, ze prawie same kobiety tu pisuja. Czyzby mezczyzni nie ogladali filmow???
Jestem kobietą, ale nie lubię takich "płaczliwych" filmów. Tak jak książek. Wszystkie takie filmy, które obejrzałam właściwie nie zostały mi specjalnie w pamięci. Jedynie "Gwiezdne wojny", "Matrix" no i ostatnio "Władca pierścieni". Sądzę, że były przełomowe, każdy w swoim gatunku i dlatego wywarły na mnie takie wrażenie. Chociaż prawdą jest, że lubię filmy SF jak równiez fantazy. Jak na kobietę przyznaję trochę dziwne...:smile: :smile:
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: sara dnia 2003-04-04 19:15 ]</font>
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: sara dnia 2003-04-04 19:16 ]</font>
A jak my wyglądamy? Napewno młodo! Dlaczego? Poniewaz spelniamy
swe marzenia, realizujemy cos, co nas uskrzydla, a tego Meg zabraklo. Sama sobie po trochu winna :sad:
... nie lubie chodzic do kina :razz: Nie cierpie ogladac filmow
na siedząco :eek: Czy bardzo jestem odmienna? :???:
Filmy ogladam w domu, ostatni, ktory zrobil na mnie ogromne
wrazenie byl "Piękny umysł". Wspaniały film.
Fortepian, Pozegnanie z Afryką,tak to sa filmy, ktore ogladałam juz kilkakrotnie. Lubie Meryl Streep (matko boska jak to sie pisze? ) i wiekszosc filmow z nia podoba mi sie.
Czasami zapominam tytul (starość nie radość) lecz tresc pozostaje mi dlugo w pamieci.
Pamietacie "Stalowe magnolie", "Czułe slowka" , "Wojna o dziecko" z A.Herpunka? (pisownia nie jest moja mocna stroną, wybaczcie).
No i zapomnialam (:sad: ) dopisac "Patriota" z M. Gibsonem
Gajka, dobrze, że się odezwałaś. Dotąd wydawało mi się, że jestem jakims odmieńcem :grin: Ja też wolę oglądać filmy w domu, nie mam cierpliwości do kina /tłum ludzi, obce smiechy czy szeptania, szelest papierków od cukierków no i oczywiście narzucona godz. seansu :grin: /. Nie lubię filmow zbyt "płaczliwych", ani za bardzo ambitnych. Jakie oglądam? - szeroki przekrój - od wojennych np. "Pluton" po "Piękny umysł".
Omijam fantazy /wolę książki/.
Majka, w jedności siła :smile:
Jest nas juz dwie, raźniej. :razz:
Gajka - ja też lubię Meryl Streep :smile:
Majka - ja też nie lubię tego szeleszczenia w kinie, a czasem i komentarzy, ale uważam, że atmosfera w kinie jest inna. Zabroniłbym żarcia i picia na sali :evil: Nie mam kina domowego, więc dźwięk w porządnym kinie robi na mnie wrażene. Są kina w których film Cię otacza, bo ty leżysz a ekran jest sferyczny. "last but no least": wybranie się do kina z żoną może stanowić romantyczną randkę. Czy nie warto się czasem odprężyć od pracy i domu???
Mbz - nie wiem czy Wowka jest mężczyzną :wink: ale ja zdecydowanie jestem.
Ja lubie ogladac filmy zarowno w domu, jak i w kinie, bo jak ogladam dobry film to potrafie tak sie w nim zatopic, ze kompletnie nie zwracam uwagi na to co sie dzieje wokol :smile:.
Frankai: co do twojej meskosci to nie mialam zadnych watpliwosci :grin:
zibi.maz.
07-04-2003, 20:48
A co powiecie o niesamowitym Alu Pacino?. "Ojciec chrzestny", "Adwokat diabła","Gorączka" a szczególnie" Zapach kobiety".W ostanim filmie, w jakim go ogladałem "Bezsenność" jest po prostu niesamowity.
W "Adwokacie Diabła" był bosko diaboliczny
O tak Zibi, szczególnie w "Zapachu kobiety" jest super - ach, ci prawdziwi mężczyźni ...
Tak,tak jest niesamowity chociaż ja wolę młodszych mężczyzn :wink: od siebie oczywiście :wink:
dobrzykowice
08-04-2003, 09:45
ja podobnie jak Alicjantka jestem skrzywiony ale w temacie S-F, ale staram się nie zamykać tylko w jednym schemacie. Pamietam jak raz zostalem namówiony na " Co się wydarzylo w Medison Garden" (piszę z pamięci) z Clintem Estwoodem i muszę powiedzieć, że ten obraz zrobil na mnie duze wrażenie a i Estwood pokazal, ze potrafi zagrac nie tylko Brudnego Harrego.
Z innych obrazów co mi utkwily w pamięci to sprzedawcy, cube no i pulp fiction
Agnes, mi chyba brakowało ojca, bo lubię jednak dojrzałych panów :wink: Np. taki Sean Connery jako Król Artur albo w "Imieniu Róży"
zibi.maz.
08-04-2003, 17:28
Do Agnes. Czy ktoś z młodzieży umie tak zatańczyć tango jak Al Pacino w "Zapachu kobiety"? Starsi panowie też na miły Bóg mają swoje zalety.
A starsze panie też mogą wyglądać nieźle. Patrz Jane Seymour (oczywiście chodzi mi wygląd, bo "Domku na prerii" nie oglądam)
O tak "Zapach kobiety" A.Pacinem, cos wspanialego.
Starsi Panowie mają same zalety, wady zgubili w młodosci.
On 2003-04-08 18:48, Frankai wrote:
A starsze panie też mogą wyglądać nieźle.
I to calkiem nieźle. Az mozna oszukac się :smile:
Gajka - czy wypada zdradzać wiek kobiety? No skoro się sama tego nie wstydzi (http://www.friendsofjane.com/) to pewnie tak. Otóż ta pani ma skończone... 52 lata.
Nie wypada :razz:
Ale ja tez nie wstydze sie swojego, a mam...........:lol:
Miłej nocy czy tez dnia u Ciebie
Gajka - no to zdradzę: jesteś o rok starsza ode mnie. W Twojej wypowiedzi naliczyłem 11 kropek, a ja mam 10 lat (mężczyna ma tyle na ile się czuje) :wink:
Dziękuję. Miłej nocy i dobrego filmu na dobranoc :grin:
<font size=-1>[ Ta Wiadomość była edytowana przez: Frankai dnia 2003-04-08 21:13 ]</font>
A kobieta tyle na ile wyglada :razz:
Jestem ugodowa, zgadzam sie z Twym wyliczeniem :lol:
Pozdrawiam
A czy ktoś widział film "Przepiórki w płatkach róż"? Bardzo smakowita rzecz :smile:
Jeżeli mowa o kulinariach, to jest jeszcze jeden film, który pięknie opowiada o tych sprawach, nosi tytuł "Uczta Babet" (chyba, że przekręciłam) - szczególnie smakoszom polecam. :smile:
Chyba dawno nikt zadnego filmu nie ogladal, a szkoda :smile:
Mi z ostatnio ogladanych najbardziej podobala sie "Szkarlatna litera", ktora wreszcie obejrzalam w calosci do konca.
Siesta-film i muzyka( pycha), Dzikość serca i wogole Cage, Blue Velvet, porachunki, przekręt, blues Bros dwie części, Gotyk, odmienne stany świadomości, pluton, SztoS, gorączka, Grease i gorączka sobotniej nocy, oczywscie miś, rejs, wniebowzięci i inne polskie komedie, jezuuuu mogę tak wymieniać w nieskończoność, oobym zapomniał Lsnienie z nicholsonem i caaaaaałe mnóstwo innych uwielbianych
pzdr
Tomek
To ja jeszcze dołożę z męskiej strony kanapy "Trainspotting"
Bylam wczoraj w kinie i zostalam po prostu porazona! To byl film "Adaptacja", dawno, dawno nie widzialam czegos takiego, jest kompletnie inny od filmow jakie zazwyczaj sa w kinie lub w tv. Byl nominowany do Oscara w kilku kategoriach i powiem wam calkowicie zasluzenie. Nicholas Cage w roli braci blizniakow swietny, Meryl Streep rowniez, ale co jest najbardziej powalajacego to doskonale nietypowe zdjecia i intrygujaca fabula.
Goraco, goraco polecam !!!
Krystian
13-05-2003, 12:04
na świeżo : MAKROKOSMOS (nawet dla takiego wielbiciela ptaków jak ja) grubo przereklamowany - Puchalski robił lepsze 40lat temu :lol:
X-men, córka była zachwycona (10 lat), żona też (trochę starsza :wink:)
Władca Pierścieni - kto nie widział BIEGIEM DO KINA !!!
MATRIX - nie mogę się doczekać :eek:
W oczekiwaniu na Matrixa ogladam Amelię już chyba z 10 raz :grin:
Polecam
jestem jedyna znaną mi osobą która bezkrytycznie uwielbia "SZtos", sam do końca nie wiem za co, ale z uczuciem tak bywa, jest tu ktoś taki jeszcze?
tomek
Moj maz tez bardzo lubi Sztos, tu z kolei ja nie bardzo wiem dlaczego az tak bardzo :smile:
sceny z dancingu to po prostu coś cudownego, no i " było wleczone" haha
T.
Dzis w telewizji Matrix. Chyba moge sie przyznac, ze obejrze go dopiero pierwszy raz :smile:
Nicholas Cage, to dla mnie zawsze "Wplyw ksiezyca" - uuuuuwielbiam go :grin:
Krystian
17-05-2003, 23:08
mbz. KIEDY TY SIĘ URODZIŁAŚ, że jeszcze nie widziałaś MATRIX-a?
Co robiłaś? TYLKO BUDOWA cię usprawiedliwi :wink:!
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Krystian dnia 2003-05-18 00:09 ]</font>
Ja tam jestem miłośnikiem filmów Barei. Ostatnia powtórka "Nie ma róży bez ognia" to jest to co powinno być częściej. Gdzie te czasy, kiedy "Alernatywy 4" wyznaczały wysokie loty polskich seriali. Dzisiaj jak mam oglądać polskie, amerykańskie itp tasiemnce wolę wyłączyć telewizor i poczytać.
Nareszcie jakies polskie filmy...
No dobra, a co z "U Pana Boga Za Piecem"???
Ten klimat zascianka, miodzio...
Szdom, a "Janco Wodnik"? Dla mnie - palce lizac :smile:
Jaga, a klimat filmów Kondratiuka ??
był też taki polski film "Czarne słońca", nie znam reżysera,udupiony przez cenzurę, widziałem w tvp kilka ładnych lat temu, rewelacja imho
Tomek
"Czarne słońca" to film z 1992r. a cenzury nie ma od 1990 - ja chciałem zobaczyć ten film dla muzyki Kultu ale nie było mi dane
nie zmienia to faktu udupienia filmu, nie wiem czy wogóle trafił do kin, raczej od razu trafił na półki ,ew. moze był pokazywany na jakiś niezależnych festiwalach lub pokazach, a w tvp widziałem go tylko raz, nawet nagrałem, ale kaseta zaginęłą na przestrzeni lat ;-( , a piosenka kultu -super
Tomek
zibi.maz.
19-05-2003, 21:05
A propos polskich filmów. Co powiecie o "Siekierezadzie"? Na mnie duże wrażenie zrobił "Dzień świra" , może dlatego, że mieszkam na podobnym blokowisku co bohater w/w filmu i codziennie stykam sie z podobnymi problemami. Dlatego buduję domek i uciekam na peryferie miasta, gdzie "woda czysta i trawa zielona", że o ciszy nie wspomnę.
Jaga - Janco the best! :wink:
No to jeszcze z tych debesciackich: "Rozmowy przy wyrebie lasu" i "Ciemno"
On 2003-05-19 22:05, zibi.maz. wrote:
A propos polskich filmów. Co powiecie o "Siekierezadzie"? Na mnie duże wrażenie zrobił "Dzień świra" , może dlatego, że mieszkam na podobnym blokowisku co bohater w/w filmu i codziennie stykam sie z podobnymi problemami. Dlatego buduję domek i uciekam na peryferie miasta, gdzie "woda czysta i trawa zielona", że o ciszy nie wspomnę.
Również oglądałam "Dzień świra" Najlepsza była scenka u lekarki....zgroza.A to blokowisko to katastrofa,na szczęście nie doświadczam tego.........
Zgoda - caly Kondratiuk :smile:
Lubie baaaardzo :smile:
nio i Matrix nadchodzi:smile:
Agnes - a mi się najbardziej podobała scena jak poszedł się załatwić babie pod balkon :lol: Generalnie film niesamowity!
A moja ulubiona to w kibelku w pociągu!Od tej pory unikam kibli PKP jak ognia :grin:
:lol: :lol: :lol:
a co powiecie na filmy Jana Jakuba Kolskiego np. "Jancio Wodnik"
Tesia ale i tak "Matrix" nadchodzi :grin:
Jak tam się macie Bateryjki ??? hihihihi
Krystian
23-05-2003, 23:52
MATRIX REAKTYWACJA!!!
Fajna zabawa, ale jak już prawie wszystko było jasne to pojawił się ARCHITEKT i tak namieszał (jak to budowlaniec :smile:
Jańcio był wczoraj na tvp3 i Zagubiona autostrada na Europaeuropa
Tomek
Przypomnialo mi sie ostatnio, ze bardzo lubie filmy angielskie, kostiumowe i wspolczesne tez. Wlasnie w niedziele w tvp byl "Mansfield Park" - super:smile: Uwielbiam filmy z Hugh Grantem, wszystko jedno o czym :smile:
hmm, to raczej uwielbiasz hugh granta :smile: , ale dla michelle pfeiffer zrobię wszystko
haha
Tomek
Gabriel Byrne to moj number 1! Swietnie rozumiem twoja malzonke :wink:
No wlasnie, tak mi sie teraz nasunelo, ze piszemy tu o ulubionych filmach, a chyba ? nikt nie pisal o ulubionych aktorach i aktorkach. Zapraszam do podzielenia sie swoimi fascynacjami (:wink:)
<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: mbz dnia 2003-05-28 13:30 ]</font>
Jak juz kiedys wspomnialam, jezeli o chodzi o meski typ - zdecydowanie Sean Connery (nawet ostatnio kilka razy przypomniano na malym ekranie jego meskie lico :wink:).
Jezeli babka, to np. Susan Sarandon (moze inna pisownia, ale wiemy kto zacz).
Ale mam tez wiele typow polskich, miedzy innymi Piotr Adamczyk (zagral np. Chopina w filmie Antczaka).
z facetów to connery, cage, nicholson, travolta, brando, penn, tim roth, pacino, de niro,z naszych to jan nowicki, czarek pazura, jan frycz,holoubek, wilhelmi, maklakiewicz, stuhr, a z pań to pfeiffer, angela basset, angelina jolie, o kurcze ciężko sobie te nazwiska przypomnieć, nie wiem czy wymieniać w kategoriach urody czy talentów aktorskich :wink:)))),bo to nie zawsze idzie w parze, stanowczo pań jest zbyt wiele by wymieniać
zibi.maz.
28-05-2003, 22:29
Christopher Walken "Łowca Jeleni" i Tom Berenger "Pluton". Jeśli chodzi o panie to Sharon Stone / ta rola w "Nagi instynkt" !/, że nie wspomnę o IQ coś koło 150.
Krystian
29-05-2003, 19:11
...a Himilsbacha nikt nie lubi?
I ten jego sznapsbaryton...:grin:
Dla kontrastu kobitka - Salma Hayek :wink:
zibi.maz.
29-05-2003, 20:50
Salma Hayek owszem. Ale raczej w roli jak w filmie "Od zmierzchu do świtu". Horror taki sobie ale Salma tańcząca na stole! Panom polecam.
W sobote w tv bedzie "Otchlan", jesli ktos nie ogladal, to polecam.
a ja sobie pojdę...na ....kubusia i prosiaczka:smile:
a facet aktor który nie koniecznie jest bardzo przystojny...ale cos ma w sobie to... Dustin Hoffmann...
Kobieta aktorka...Zeta- Jones ( ?)
Krystian
31-05-2003, 16:18
Ach, Ta ZETA-JONS-ZORRO-Z-BANDERAS :grin:
Jesli chodzi o mezczyzn - aktorow, ktorzy robia na mnie najwieksze wrazenie to sa to: Gabriel Byrne i Viggo Mortensen (Aragorn z Wladcy Pierscieni) :)
Krystian
10-06-2003, 09:16
mbz - masz równie spaczony gust jak moja kochana żona :lol: :lol: :lol: (jeśli idzie o facetów), aż się zastanawiam czy TWÓJ mgr to też taki potwór?
jaki potwor, jaki potwor, czy Ty uwazasz ktoregos z przeze mnie wyzej wymienionych za potwora, czy porownujesz do siebie :lol:
ja nie wiem co te kobiety tak tylko G. Byrne i G. Byrne , moja lepsza połówka również, ciekawe co wy w nim widzicie ???
Tomek
Co my w nim widzimy? Hmm, jakby to powiedziec, to po prostu prawdziwy stuprocentowy mezczyzna ( a jaki boski byl w "Nikicie" albo w "Czlowieku w zelaznej masce" !!! :P )
Oczywiscie, bez urazy, Wy tez jestescie prawdziwymi mezczyznami, a na dodatek przez nas wybranymi :)
:-P za całą odpowiedź, a i tak Michelle Pfeiffer jako czarownica, albo Catwoman jest najlepsza :-)
Tomek
Krystian
11-06-2003, 22:50
jaki potwor, jaki potwor, czy Ty uwazasz ktoregos z przeze mnie wyzej wymienionych za potwora, czy porownujesz do siebie :lol:
...PRZEZ WRODZONĄ SKROMNOŚĆ BYM NIE ŚMIAŁ... :oops: :oops: :oops:
...ale ,,gusta" masz podobne do mojej żony...opisz swojego mgr 8) to może zmienię zdanie... :wink:
No coz, pozwolisz, ze ja rowniez przez wrodzona skromnosc nie bede dokonywac opisu :wink:
Napisze tylko i prosze, przekazcie malzonkom, ze maja swietny gust, jesli chodzi o facetow :lol:
Krystian
13-06-2003, 23:59
NIO TO NIECH TAK ZOSTANIE... 8)
Gratulacje na okoliczność 500-ki!!! Skontaktuj się z Redakcją należy Ci się KUBEK!!! :P
A wczoraj obejrzalam pierwszy raz "Zone rzeznika" z Demi Moore, bardzo mi sie podobal, taki w klimacie Czekolady :)
Widze, ze sama sobie tu pisze przewaznie, ale co tam :lol: Wczoraj obejrzalam sobie po raz drugi Zaklinacza koni, i podobal mi sie tak samo, a moze nawet bardziej niz za pierwszym razem. Poza tym to jeden z bardzo niewielkiej liczby filmow nakreconych na podstawie ksiazek, ktory jest nawet ciut lepszy od ksiazki :)
Krystian
23-06-2003, 13:39
Myśląc w ten sposób o ,,Władcy Pierścieni" mam uczucia ambiwalentne... :roll: ...książka, film...co lepsze?
Maluszek
23-06-2003, 14:50
Wczoraj w telewizji był "Full Monty" :D :D :D
Dla mnie książka 'Władca pierścieni' jest zdecydowanie lepsza niż film.
A ja mam pytanko moze nie na temat samych filmow ale sposobie ich ogladania.. Czy budujac dom zaprojektowaliscie jakies pomieszczenie wlasnie na kino w domu ? A moze jakies pomieszczenie zostalo zaadoptowane do tego celu juz po wprowadzeniu sie. A moze nie ma kina domowego tylko poprostu TV w salonie ?
Pytanie raczej nie aktualne, znalazlem kilka tematow nizej watek na ten temat. Sorki :)
pozdrawiam
Mnie Wladca pierscieni - film bardzo sie podobal, a ksiazki nie czytalam :oops: , wiec nie mam porownania. Chce ja przeczytac, jak juz obejrze trzecia czesc.
Krystian
26-06-2003, 16:59
mbz - zacznij od Hobbita :wink: , a całość przeczytaj koniecznie przed ,,Powrotem Króla"...miłej lektury, też sobie znowu przeczytam (?-raz) :P :P :P
ponury63
30-06-2003, 10:49
Z dziką przyjemnością oglądam wznowienie "07 zgłoś się" i "Ekstradycji"... tylko o Borewiczu jego szef nie mówił "prawdziwy pies"... Mimo że przeszło tyle lat, ten serial nie jest przaśny, ma coś w sobie.
A potem, z wideo, "Kryminalne zagadki Las Vegas", taka współczesna "Kobra", tyle że laboratoryjna :)
tylko proszę się nie śmiać :D
ponury63
01-07-2003, 13:20
http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=6833
przecież to mój ukochany film...
Krystian
02-07-2003, 08:19
I w 07.. ludzie są jacyś tacy żywi - palą (czego nie pochwalam), wkurzają się ... teraz już takich seriali nie ma... :cry: :cry: :cry:
A jaka obsada :roll: !!!
ponury63
02-07-2003, 12:20
A dzisiaj "Ekstradycja" - Syty wykończy Cyrka i będzie niezłe bagno... Do Textów nadawałby się tekst AloszyA.:
-A kto ci tak fiołków nasadził? (do Wąsika-sprzedawczyka).
07 the best!!
Z wakacyjnych powtorek, to ja teraz ogladam Polskie drogi, wreszcie jakos tak dokladnie, kazdy odcinek :)
Ciechanka
03-07-2003, 14:09
Szykuję sobie na weekend oglądanie "Ediego"? Czy ktoś widział a jeśli tak to jakie odczucia?????
Wpadłam tu przypadkiem i ogarnęło mnie przerażenie. Większości opisywanych tu filmów nie znam, w zasadzie w ogóle nie oglądam filmów, dzisiaj nie włączyłam jeszcze telewizora. Jeszcze troche, to będę się zastanawiać, co to za mabel miedzy szafkami :o :lol:
Jolana, jak juz zamieszkasz w domku, to musisz koniecznie nadrobic zaleglosci :lol:
Od czasu kiedy dzielę czas pomiędzy pracę zawodową a budową widzę, że telewizor to zbędny mebel. No może na długie zimowe wieczory.
Ciechanka
07-07-2003, 07:20
Wczoraj obejrzałam Ediego i jestem pod wrazeniem. Naprawdę dobre polskie kino. Polecam kino i tele -maniakom.
Poprawiam oczywiśscie chodziło o film EDI _Leszku dzięki
A czy nie przypadkiem Ediego?
ponury63
10-07-2003, 14:25
A kto oglądał "Białą sukienkę" w Boże Ciało? Moim zdaniem świetne. Doskonały temat, szybki montaż.... uwielbiam, kiedy akcja prowadzona jest w ten sposób...
"I tak zbliżają się do siebie, bezlitośnie" [Kleyff]
Z powtórek, oczywiście "Polskie drogi", ale i "Boża podszewka"...
I z Teatru Telewizji "Niuz" Bugajskiego... to jest artycha...
A widzial ktos Monidlo w niedzielny wieczor?
A jutro dwa bardzo dobre filmy. Najpierw jeden z moich ulubionych Ostatni Mohikanin ( ach ten Daniel Day-Lewis :P ), a potem Amistad, naprawde piekny film z dobrymi aktorami ( chociaz Anthony Hopkins wyglada tka, ze poznalam go dopiero po ... napisach koncowych :roll: ). Goraco polecam obydwa :)
ponury63
16-07-2003, 10:23
tak w ogóle fajne rzeczy "idą" w tej publicznej, nie???
Wlasnie, jakos tak ostatnio sie poprawilo, miejmy nadzieje ze na dluzej :D
ponury63
17-07-2003, 16:45
I nagrodę dostali... I Rywin zagrał [powtórkowo] rolę swego życia [w Ekstradycji :D]
ponury63
17-07-2003, 16:53
Ale nikt nie wspomniał dotąd o "Królestwie" Larsa von Triera ["Riget"] - nie znacie, czy nie lubicie? Podobno kręci trzecią serię... Biedna Pani Druse...
Z polskich seriali najbardziej ukochany to "Ziemia obiecana"...
A przedwczoraj powtóreczka "Dyzmy" z nieodżałowanym Wilhelmim...
"-To musi grać?!?
-Bo co?!!" :wink:
Wakacje, chyba wszyscy na urlopach i nikt filmow nie oglada. Ja wczoraj chcialam obejrzec Dr T i kobiety Altmana, ale tak mnie znudzil, ze zasnelam :(
Maluszek
31-07-2003, 09:29
O nie jest to prawdą. Ostanio oglądałam 'Dwoje gniewnych ludzi' z Nicholsonem. Polecam gorąco - dawno się tak nie uśmiałam :lol:
A wczoraj obejrzałam 'Moje wielkie greckie wesele' - też fajne :D
Wow
co za radość
ale mnie ucieszył ten wątek.
Oboje z mężem jesteśmy miłośnikami kina, w sezonie (czyli roku akademickim) co poniedziałek jesteśmy w DKFie. Co prawda nie jest to kino z super nagłośnieniem itp., itd., ale ma tą zaletę, że rzadko zdarzają się szepty, szeleszczenie i nie ma okropnego zapachu prażonej kukurydzy.
Mam nadzieje, że jak budowa ruszy z kopyta nadal w poniedziałki o 18 znajdziemy czas na kino.
Lubię każdy gatunek filmu, no może nie przepadam za horrorami:).
A ostatnio bardzo podobała mi się "Frida", wyszłam z kina zafascynowana tą kobietą.
"Godziny" jakoś dziwne uczycie pozostawiły, mój ślubny stwierdził po tym filmie, że kobiety mają strasznie zakręcone umysły.
"Porozmawiaj z nią" jest niesamowite (jak wszystkie filmy Almadovara) i bardzo chciałabym to znów obejrzeć.
Wczoraj obejrzalam w tv film "Gra w serca" (Playing by heart), obsada wyborowa - Sean Connery, Gena Rowlands, Ellen Burstyn, Dennis Quaid, Madeleine Stowe, Gillian Anderson, Angelina Jolie m.in. Film -miodzio, bardzo przyjemny do ogladania i przepiekne slowa o milosci :)
Jesli nie ogladaliscie ( a wlasciwie chyba -lyscie :) ) filmu "Oczy aniola" z Jennifer Lopez, to obejrzyjcie, goraco polecam, jest naprawde piekny, poplakalam sie bardzo.
A tak w ogole, to co sadzicie o Jennifer jako aktorce? Wedlug mnie swietnie nadaje sie ona do komedii i filmow romantycznych, a poza tym jest taka ladna, ze wystarczy na nia patrzec :wink:
ponury63
30-08-2003, 21:01
Jak zwykle z zaskoku, TVP pokazała coś fajnego - dokument - wywiad Tomasza Raczka z Zygmuntem Kałużyńskim. Spóźniłem się, a w programie "stało" jak byk: Woodstock w Żarach! Wygląda na to, że naturalnym uzupełnieniem do programu jest teletext?
Zazdroszczę Kałużyńskiemu dwóch rzeczy: że ma pasję przez całe życie, i że jego umysł pracuje tak wspaniale....
w poniedzialek bylam w kinie na filmie "Bruce Wszechmogacy" z Jimem Carey'em, calkiem fajna komedia o tym, jakby to bylo miec moc boska :)
Hmm, mozna by wtedy domy budowac, ze ho, ho :lol:
Ciekawa jestem, czy ktos ogladal w sobote "Corke generala" i jakie ma wrazenia. Mnie sie podobal, choc temat ciezki. Ale za to zdjecia, muzyka (!) i aktorzy - super.
Widze, ze tylko ja filmy ogladam, no coz, widocznie taki los :)
Wlasnie wczoraj ogladalam piekny film "Purpurowe skrzypce", napradwe swietny z bardzo ciekawie poprowadzona akcja, wlasciwie kilkoma toczacymi sie watkami, ktore w koncu jakos tam sie splataja, a lacza je wlasnie te skrzypce, wspaniala muzyka, wspaniale zdjecia, po prostu bardzo dobry film :)
Piotr Podgórski
19-09-2003, 10:14
W koncu ktoś przypomniał sobie o polskich komediach. Filmy zagraniczne są dobre jednak nie dorównają naszym. Co tu dużo mówic : "Seksmisja", "Brunet wieczorową porą" (a propo wczoaraj był na jedynce), "Rejs", "Miś" .... Te filmy można by oglądac ciegle :D
O, tak, masz racje. A wczorajszy "Brunet..." : "Prosze pana, kolega tutaj tak sie nieszczesliwie poslizgnal i wbil sobie noz w plecy przy obiedzie" :)
Krystian
20-09-2003, 18:47
Ciekawa jestem, czy ktos ogladal w sobote "Corke generala" i jakie ma wrazenia. Mnie sie podobal, choc temat ciezki. Ale za to zdjecia, muzyka (!) i aktorzy - super.
Oglądałem, oglądałem... temet faktycznie ciężki ale wniosek jeden:
Kobiety nie powinny próbować dorównać mężczyznom w pewnych dziedzinach, bo i tak są lepsze... :wink: , tylko nie zdają sobie z tego sprawy... :-? , na szczęście... :wink:
Z drugiej strony kupowanie sobie kolejnej generalskiej gwiazdy za nieszczęście córki... obrzydliwość :evil: , ja bym gościom osobiście ... powyrywał :evil:
Krystian
20-09-2003, 18:52
Widze, ze tylko ja filmy ogladam, no coz, widocznie taki los :)
Wlasnie wczoraj ogladalam piekny film "Purpurowe skrzypce", napradwe swietny z bardzo ciekawie poprowadzona akcja, wlasciwie kilkoma toczacymi sie watkami, ktore w koncu jakos tam sie splataja, a lacza je wlasnie te skrzypce, wspaniala muzyka, wspaniale zdjecia, po prostu bardzo dobry film :)
...śledząc losy przedmiotu (nie byle jakiego), poznaliśmy tak wiele kultur, rzeczywistości i ludzkich postaw na tle szybko biegnącej historii, że czymże jest człowiek... :roll:
pojawia się i znika... :cry:
... a skrzypce trwają i grają... :P
ponury63
22-09-2003, 22:27
Kolejny raz była powtórka "Do przerwy 0:1" :D
A teraz będą "Wakacje z duchami", i po raz setny "07 zgłoś się"...
ponury63
22-09-2003, 22:28
Ojejejku !!!
Sprawdzałem, czy w październiku nie grają jeszcze przypadkiem filmu "Skrecz", a tu widzę, że Godfrey Reggio nakręcił trzecią część trylogii !!!
Zobaczcie tu KINO LAB (http://csw.art.pl/kino_lab/), 3.10.2003. i później...
Może po dziesięciu latach pójdę wreszcie do kina...?
A "Skrecz-u" już nie grają :cry:
Witam witam ... i nadrabiam zaległości dzięki Wam :D
Niedawno dowiedziałam się o powstaniu następnej części z sagi Diuna a mianowicie "Dzieci Diuny", i własnie staram się w jakiś sposób mieć ten film w swoim posiadaniu.
Heej Ponury63... znowu fajnie Cię spotkać... ooo i mbz-tka też tu bywa...
No i oczywiście Krystian tylko szkoda, że bez Kelcika, bo fajnie się o filmach rozmawia przy Kelciku... ale co tam można nadrobić w KK.
Krystian
23-09-2003, 09:27
Kelcik :P :P :P
...a córka z żoną wróciły zachwycone z ,,Piratów z Karaibów", każda z innego powodu :roll: ,
córka - aaaaaaaaaaaaaaaaaaach ten Orlando :oops:
żona - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaach ten Johny Deep :oops:
a mnie nie zabrały... :evil:
Ale żona obiecuje ,,Starą Baśń" w sobotę... :P
Fajnie, ze wreszcie sie troche ruszylo i nie ja sama filmy ogladam :)
A w niedziele ogladalm na wideo komedie "Skok zycia", grali tam m.in. Gerard Depardieu i Harvey Keitel. Tak swietnej komedii, zlozonej z roznych smaczkow, jednoczesnie sensacyjno-gangsterskiej to juz dawno, dawno nie widzialam :D :lol: Goraco polecam :)
A ja ostatnio byłam w kinie na "Piratach z Karaibów", Johnny Depp jest świetny! Generalnie nie jestem miłośnikiem filmów przygodowych, ale ten jest świetny. Ubawiliśmy się wspaniale.
A wczoraj na kompie obejrzałam "Malena" z Monicą Bellucci". Niezłe, szczególnie jeżeli ktoś lubi Federico Felliniego.
Krystian
28-09-2003, 20:26
,,Stara Baśń" - kapitalna bajka... dla trochę starszych dzieci :wink:
Polecam, może się podobać, a już na pewno mogą się spodobać te średniowieczne słowianki... 8)
http://www.gilotyna.pl/galeria/sko/skorys/sko11.jpg
A ja wczoraj obejrzalam sobie trzy romantyczne komedie: "Moj chlopak sie zeni" ( z Julia Roberts), "Emma" (z Gwyneth Paltrow) i "Kawaler" ( z Chrisem O'Donnellem i Renee Zellwegger). I mam zamiar ogladac jedna co wieczor, o!
Krystian
05-10-2003, 20:45
A jak odbieracie ,,24 godziny" ??? :roll:
Podobał mi się ,,Kolekcjoner", lubię akcję z dreszczykiem... 8)
ponury63
06-10-2003, 05:47
A dzisiaj obejrzę [lub chociaż nagram, jak czasu nie stanie] "Akwizytorom dziękujemy" w reż. Bugajskiego... widziałem jego "Niuz" i byłem od wrażeniem :o
To teatr TV, ale myślę że nie będziemy zakładać na ten niszowy produkt :D oddzielnego wątku... :wink:
Polecam: "Gra o milosc"(Bounce) z Gwyneth Paltrow i Benem Affleck, taki troche ckliwy melodramat, ale bardzo ladny :) oraz "Romans Sidlo" (Town&Country) z Warrenem Beatty, Diane Keaton, Goldie Hawn, Andie MacDowell, Nastassia Kinski, Charltonem Hestonem (to miedzy innymi :)) - swietna obyczajowa komedia o malzenstwie, zdradzie i relacjach miedzyludzkich - naprawde super!
a ja dla tych ktorzy lubia absurdalny humor polece "Johny English" z Rowanem Atkinsonem i totalnie zakrecony film, ciezki do obejrzenia na trzezwo, "Las Vegas Parano"- polski tytul, oryg. "Fear & Loathing In Las Vegas", z Johnym Deppem i Benicio Del Toro, poza tym odswiezylem sobie "Fight Club", "Porachunki" i "Przekret", a w telewizji ostanio obejrzalem ( po raz n-ty ) "Swietych z Bostonu", wszystkie te filmy moge smialo zaliczyc do moich ulubionych, polecam
Tomek
a i wczorajszy Pulp Fiction- mniam mniam
TommyT, to obejrzyj koniecznie "Skok zycia" z Gerardem Depardieu i Harvey Keitelem, chyba nalezy do gatunku twoich ulubionych :) (jest troche w stylu Przekretu)
na dzis na wieczór mam Gotyk Kena Russela z Gabrielem Byrne, a i inne filmy tego reżysera są warte obejrzenia, szczególnie " Odmienne stany świadomości"
ponury63
10-10-2003, 13:34
Dla Warszawy i okolic - w kinie Muranów "Koyaanisqatsi" i "Powaqqatsi". Kto nie widział, polecam z całego serca.
Koyaanisqatsi (http://www2.gazeta.pl/film/1,22535,1712677.html)
Powaqqatsi (http://www2.gazeta.pl/film/1,22535,1712671.html)
a dzis w tv "Backdraft" czyli "Ognisty podmuch", ja wiem, ze pewnie troszke przeslodzony typowo po amerykansku, ale za to jakie wspaniale efekty specjalne, zwlaszcza dzwiekowe (nominowane zreszta do Oscara) :)
ponury63
03-11-2003, 17:08
Znowu, z uporem godnym lepszej sprawy, teatr.... TVP 1 "Dwoje na huśtawce". Za każdym razem ogląda się to inaczej, bo inne są konteksty w człowieku...
Proponuję zostawić magnetowidy włączone do końca progamu na Jedynce.... jeśli nie zmienią programu, gorzej - albo lepiej - trafić nie mogli...
Henryk Machalica... szkoda kolejnego dobrego człowieka, który odszedł...
niezapomniany Dionizy Zlotopolski, bardzo szkoda, zwlaszcza, ze wiele jeszcze mogl zagrac
Czy ogladal ktos w sobote "Wichry namietnosci"??? Ja obejrzalam to pierwszy raz tak naprawde od poczatku do konca, no i qrka, zaczal mi Brad Pitt podobac :lol: choc wczesniej w ogole nie darzylam go atencja zadna :roll:
a ja go polubiłem dopiero po Przekręcie i Fight club, kurcze wczoraj Donnie Brasco dziś Skazani na Shawshank, a w środę Mała Odessa z Timem Roth'em
Tomek
wiesz Tommy, rzeczywiscie po Przekrecie odkrylam, ze potrafi grac, ale teraz po "Wichrach" zaczal mi sie podobac :oops: (bo wczesniej to w ogole nie moglam zrozumiec tych zachwytow tlumow fanek :lol: ), to samo mam zreszta z Johnny Deppem, wczesniej mi sie w ogole nie podobal (aktorsko zwlaszcza), dopiero po "Dziewiatych wrotach" przypieczetowanych "Czekolada" i "Blow" dostrzeglam w nim prawdziwego aktora.
a widziałaś jak wygladał Depp w Las Vegas parano ???? no i Benicio Del Toro , który do tego filmu przytył z 20 kg, a sam film!! tak zakręconego drugiego filmu chyba nie widziałem
Tomek
A nikt nie lubi"Wojny państwa Rose"?
Oj,chciała bym mieć taki żyrandol...
Sprowokowana tytułem wątku Stowarzyszenie Budujących Poetów w ramach odpoczynku po pracy na budowie obejrzałam po raz
n -ty "Stowarzyszenie Umarłych Poetów " i po raz n-ty mnie tak samo wzruszył i po raz n-ty końcówka była "łzawa" Ech ten Robi...
ponury63
08-11-2003, 16:31
A "Przebudzenie" z nim i z de Niro ?
Archipelag wzruszeń... ech, ta pogoda...
Maluszek
24-11-2003, 11:49
Gorąco polecam 'To właśnie miłość' z Hugh Grantem. Angielska komedia z całą plejadą świetnych aktorów: oprócz Granta, Emma Thompson, Alan Rickman, Liam Neeson, Rowan Atinson i wielu innych. Śmiech na sali słychać było cały czas. Można sobie też popłakać. A film jest o miłości :D
Dzieki Maluszek za rekomendacje, wlasnie chce sie jutro wybrac (jak mi sie uda meza namowic :) )
A ja ostatnio obejrzalam po raz pierwszy "Don Juan de Marco" i baaardzo mi sie podobal, a Johnny Depp - coraz bardziej mi sie podoba :lol:
Dla osób lubiących tak jak ja fantastykę mam złą wiadomość.
Stanowczo nie polecam Matrixa 3.
Jestem dość łagodny w ocenie filmów, ale ten mnie podłamał.
Zero napięcia, łzawość scen a budżet że...
Polecam za to Pitch Black.
Dużo napięcia przy małym budżecie.
Czyli dobre kino fantastyczne
No i bylam wczoraj na "To wlasnie milosc" i tak jak Maluszek polecam wszystkim :) Zwlaszcza teraz przed swietami, bo to taka wlasciwie swiateczna opowiesc, bardzo przyjemna i znakomicie poprawiajaca nastroj.
ponury63
22-12-2003, 05:58
Dnia 22 grudnia 1950 miała miejsce prapremiera filmu "Miasto nieujarzmione" wg scenariusza J. Andrzejewskiego i J. Zarzyckiego. Film był poprawioną wersją "Robinsona warszawskiego", do którego scenariusz napisali J. Andrzejewski i Cz. Miłosz w roku 1946; produkcja została wstrzymana przez cenzurę. Osnowę fabularną filmu stanowiły przeżycia znanego pianisty Władysława Szpilmana, który po likwidacji getta zdołał przedostać się do Warszawy, gdzie ukrywał się dzięki pomocy przyjaciół. Ukrywał się również w czasie powstania warszawskiego, a po jego upadku, kiedy Niemcy "oczyszczali" miasto z ludności cywilnej, udało mu się pozostać w ruinach. Życie zagłodzonemu pianiście uratował oficer niemiecki, dając mu żywność, dzięki której dotrwał w ukryciu do czasu wkroczenia wojsk radzieckich. Po wojnie Szpilman opowiedział swoje dzieje J. Waldorffowi, a ten spisał je i wydał pt. "Śmierć miasta" w 1946 r. Jesienią 2000 roku, w kilka tygodni po śmierci Władysława Szpilmana ukazała się poprawiona wersja jego wspomnień pt. "Pianista". Książka jest światowym bestsellerem; na jej podstawie powstał scenariusz R. Harwooda, wg którego Roman Polański nakręcił film.
ponury63
25-12-2003, 04:10
Dnia 25 grudnia 1947 roku, w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, odbyła się w Łodzi premiera pierwszego polskiego filmu socrealistycznego "Jasne łany". Film Eugeniusza Łękalskiego z Kazimierzem Dejmkiem i Andrzejem Łapickim w rolach głównych opowiada o... elektryfikacji wsi
Krystian
03-01-2004, 11:05
Za godzinkę będę w świecie ludzi, elfów i hobbitów obserwował :o
jak sobie powracający król radzi z siłami Mordoru... :P
Krystian
03-01-2004, 22:29
Co powiedzieć o TAKIM filmie... :roll: ???
Jestem zachwycony... :P
Nie zapomnijcie chusteczek... :wink: (w kinie zimno, katar i te spocone oczy, bo szarża Rohirrimów robi dużo wiatru... 8) )
Niesamowity ładunek uczuć.
Krystian
09-01-2004, 12:47
Na zachętę parę obrazków... :wink:
http://republika.pl/rysaczek/graph/tap1m.gif
http://republika.pl/rysaczek/graph/tap3m.gifhttp://republika.pl/usulek/general%
http://republika.pl/usulek/general%
http://republika.pl/usulek/general%
Właśnie się wybieram i chciałam zapytać czy warto.
Czytasz w myślach czy jak? :wink:
Krystian
10-01-2004, 09:05
Czytasz w myślach czy jak? :wink:
Od urodzenia taki zdolny jestem... :oops: :oops: :oops:
Polecam
"60 międzystanową" inny tytuł tego filmu to "Ale jazda"
"Zakazany owoc"
Powrót króla... Własnie wczoraj obejrzałam ten FILM, niesamowity.
Żeby nie oglądać w byle jakim kinie, pojechaliśmy 160 km do multikina. Ktro jeszcze nie widział, natychmiast do kina! ( :lol: )
Ja w weekend obejrzalam na DVD "Pianiste" i "Asterix i Obelix-Misja Kleopatra". Oczywiscie nie mozna ich nawet porownywac, bo to dwa zupelnie rozne obrazy, ale musze przyznac, ze Asterix... jest swietny, tyle odniesien do roznych sytuacji :wink:
mnie najbardziej w Asterixie podobała się idea "...masz dwie nowe wiadomości..." :lol:
:lol: :lol: :lol:
dobra byla tez walka Marnegopopisa z Numernabisem :)
moglibyśmy otworzyć nowy wątek na śmieszne teksty :D
Byłam w końcu na powrocie króla.
Extra. Mnie się podobało bardzo, nie wiem czy jeszcze raz nie łyknę trylogii. Za to moja połówka po godzinie strasznie się nudziła.
Może ktos widział 'króla Ubu' ???
a ja wczoraj obejrzalam dwa bardzo fajne filmy: "Heartbreakers" (Wielki podryw) na dvd i "Brokedown Palace" (W matni) na tv. Ten drugi byl naprawde swietny, ale zauroczona jestem muzyka, jaka w nim byla, po prostu super :)
A ja wieczorem "Drogę do Eldorado".. bardzo milusia bajeczka ;)
A ja byłam z córcią na "Mój brat niedźwiedź" i jako jedyna w pełnym kinie chyba beczałam :lol:
ponury63
08-02-2004, 07:59
Dnia 8 lutego 1931 roku urodził się James Dean (właśc. James Byron, zm. 1955)
R. I. P.
James Dean - nieoficjalna polska strona (http://www.rebel.3d.pl/)
Emanuelle ...
achhhh
echhhh
ochhhh
Wczoraj po raz kolejny obejrzałam "Gorączkę - Heat"
Bardzo bardzo mi podoba
ckwadrat
10-02-2004, 16:40
Ja nie mogłem niestety wczoraj po raz kolejny obejrzeć Gorączki, ale uważam ją za jeden z najlepszych filmów, jakie widziałem.
A ja polecam wszystkim "Piratow z Karaibow", swietny film, rozrywka dla calej rodzinki. Genialny Johnny Depp (dla pan) i sliczna Keira Knightley (to dla panow) :lol:
A ja polecam wszystkim "Piratow z Karaibow", swietny film, rozrywka dla calej rodzinki. Genialny Johnny Depp (dla pan) i sliczna Keira Knightley (to dla panow) :lol:
A ja obejrzałam początek i jakoś mnie zniechęcił :roll:
to sprobuj dalej, chyba ze ogolnie nie lubisz filmow przygodowych,
ja bardzo :)
A ja obejrzałam początek i jakoś mnie zniechęcił :roll:
Jeżeli nie lubisz przygodówek to obejrzyj Ławę przysięgłych (Runaway jury) z Cusack, Hackmanem i Hoffmanem.
Super
Krystian
12-02-2004, 21:13
Melduję powrót z ,,Ostatniego Samuraja" ... :P
Film do przemyślenia.... :roll:
Nie zawsze to co dawne jest do ,,D..." :-?
Krystian
12-02-2004, 21:17
...a córka z żoną wróciły zachwycone z ,,Piratów z Karaibów", każda z innego powodu :roll: ,
córka - aaaaaaaaaaaaaaaaaaach ten Orlando :oops:
żona - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaach ten Johny Deep :oops:
a mnie nie zabrały... :evil:
Nominacje do Oskarów wykazały lepszą orientację żony
w dziedzinie filmowej... :wink:
A teraz polecam, kto jeszcze nie ogladal "Moje wielkie greckie wesele", swietna komedia, a do tego bardzo madra, z przeslaniem. :)
Wczoraj urządziliśmy rodzinną wyprawę do kina na "Nigdy w życiu"- fajna komedia, choć książka bardziej mi się podobała.
Rodzinka podsumowała film ..." szkoda kasy przecież mamy taką Judytę w domu " :wink: :)
W sobote bylam na filmie ,,Pasja Chrystusa" Mela Gipsona.
Bardzo polecam ten film.Robi niesamowite wrazenie.
A teraz prosze sie zameldowac, kto z kinomanow i filmomaniakow ogladal transmisje z Oscarow :)
Ja ogladalam i wiem, ze np. Emems tez :D
Ktos jeszcze?
Jak wam sie podobaly? I co sadzicie oczywiscie o wygranych?
I jaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
Przyznaję własną nagrodę dla Billa Crystala. Dał facet czadu.
A reszta wiadomo - Król rządzi !!
Przy okazji polecam;
Szkoła Rocka
Dziewczyny z kalendarza
Maluszek
03-03-2004, 09:13
Ja chciałam obejrzeć ale nie wyszło :cry:
Jako, że nie mam telewizorni to mogę polecac jedynie pozycje kinowe, ewentualnie DVD/VCD. Jeżeli ktoś lubi ladnie opowiedziany film ze szczątkowymi dialogami za to cholernie ciekawy i naprawdę dobry to polecam "Między słowami". Najlepsze jest to, że akcja w tym filmie toczy sie naprawde w glowach widzów (troszke jak w "Solaris" z Clooney'em).
Naprawde polecam.
aniszkin
03-03-2004, 21:27
Ja też naprawdę polecam "Między słowami" bardzo, bardzo przyjemny klimacik. Ale z "Solarisem", który mnie znudził i uśpił bym nie porównywała. Za to polecam "Dużą rybę". No cudeńko po prostu
pozdrawiam
uchylając się przed ciosami wielbicieli "Solariasa"
Aniszkin,
nie jestem wielbicielem "Solarisa". Ten film zapadł mi wpamięć ponieważ wyraźnie wyróżnial sie spośród reszty popowej cooltury. MNie on nie znudził ale wiem, że wielu znajomych miało takie wrażenie. Niemniej w tym filmie podobnie jak w "między słowami" akcja toczy sie tak naprawdę "poza ekranem" i dlatego pozwoliłem sobie na porównanie.
Ze starszych filmów polecam "trainspotting"(w tym przypadku moge powiedziec, że jestem gorącym wielbicielem tego filmu-jest poprostu z....y), "Human traffic", "Bracie gdzie jesteś"
Pozdrawiam
Zapomniałe z tego wszystkiego o "dzikości serca" Nikolas"em Cage"m ale to klasyka, która pewnie kazdy ogladał.
Maluszek
04-03-2004, 10:31
Bracie gdzie jesteś - jest extra, gorąco go polecam :D
A czy ktoś oglądał Kill Bil vol.1? I co o nim sądzicie? Mnie się tam ogromnie podobał :D
Obejrzałem wczoraj Pasje i jestem pod wrazeniem... głęboki i wstrząsający film.. polecam
Właśnie wróciłam z kina
byłam na filmie Pasja
przez poł godziny nie mogłam dojść do siebie
jestem pod wrażeniem tego obrazu
nie odebrałam tego jako oznak antysemityzmu, bo pokazano szlachetne postacie choćby Szymon dźwigający krzyż czy Weronika z wodą i chustą
perzecież to też byli żydzi
Troszke lzejszy repertuar - bylam ostatnio w kinie na "Nigdy w zyciu" - szczerze polecam - super sposob na odreagowanie zlego dnia itp.- plus piekny domek z bajecznym widokiem :)
Ja obejrzałam "Pasję"
Co prawda nie w kinie, ale dla mnie przereklamowany
Ja również byłem z żoną na "nigdy w życiu", gdyż "Pasja" z uwagi na stan żonki raczej nie wskazana.
Mam wrażenie, że po filmie "Nigdy w życiu" zdecydowanie wzrośnie zainteresowanie budową domów z balii. :D
Byliśmy na "Pasji". Wstrząsające przeżycie.Pierwszy raz w kinie spotkałam się z taką reakcją widzów. Panie zapłakane a panowie milczący. Dla osób o słabych nerwach raczej nie polecam.
Z wiosennym pozdrowieniem. 8) :)
Polecam "Stację"
oj..uwielbiam takie klimaty
Nie wspomnę już o ''Dym-ie", bo to klasyk.
"Lepiej późno niż później" , z J. Nickolson'em i D. Keaton. Ha ha naprawdę dobrze sie ogląda choć pod koniec mocno schematyczny. Ale i tak warto obejżeć. Naprawdę polecam.
A ja wczoraj obejrzalam pierwszy raz "Szosty zmysl" - kto nie ogladal, niech obejrzy koniecznie! Polecam tez obejrzane w ten weekend: "Przeklenstwa niewinnosci" (pierwszy film Sofii Coppola) oraz "Wszystko o Adamie" (swietna komedia damsko-meska :wink: )
"przekleństwa Niewinności" rzeczywiście są ok tylko strasznie smutno się kończą ale pozostawiaja dość glębokie wrażenie.
W troche podobnym klimacie jest "Milion dollar hotel". Polecam.
Polecam bardzo "Plotke" z Danielem Auteil i Gerardem Depardieu - swietna komedia :)
A w sobote byla "Afera Tomasza Crowna" - baaardzo fajny film z super muzyka!
Przeleciałem stronę czwartą tego wątku i stwierdziłem tutaj różne gusta i guściki. Piraci z Karaibów i Pasja - przereklamowane ale ostatni samuraj, 6 zmysł czy powrót króla bardzo dobre filmy. Szkoda, że jeszcze nie oglądałem nigdy w życiu.
Ostatnio po raz drugi obejrzalam "To wlasnie milosc" i podobalo mi sie bardzo :) Polecam tez komedyjke "Okrucienstwo nie do przyjecia", glownie ze wzgledu na aktorow: diabelnie przystojny George Clooney (dla Pan :) ) i niewarygodnie piekna Catherine Zeta-Jones (dla Panow :) )
''Starsza Pani musi zniknąć "
Koniecznie w zestawie z pampersem.
Monika L.
08-05-2004, 15:20
Kocham horrory :o :o :o
Krystian
10-05-2004, 15:48
Proszę bardzo : Van Helsing ( z Volverinem... :wink: )
http://film.onet.pl/_i/fototematy/v/van_helsing/g13.jpg
Krystian
02-06-2004, 21:56
...no i wystraszyłem ludzi :(
Byłem w kinie na ,,TROY"... fanki Brada Pita - marsz do kin !!!
Mnie się też podobał...(film oczywiście!)
A ja polecam "Bulgarski.Poscikk", tak dla odmiany, ciekawe polskie kino :wink:
A ja polecam goraco "Wloska robote", remake filmu z M. Caine. W nowej wersji graja m.in. olsniewajaca Charlize Theron, przystojniaczek-przyjemniaczek Mark Wahlberg, Edward Norton oraz w roli drugoplanowej ( a moze nawet epizodycznej) Donald Sutherland. Swietny film :)
A z lekkich i niezbyt wymagajacych myslowo polecam "Trzeci do pary" - niezla komedia z m.in. Denise Richardson (grala w Bondzie) i Benem Affleckiem.
Witam ,
Osobiście lubię każdy film, który przedstawia: dobry humor, grają w nim Polscy aktorzy itp.
Myśle, że odpocznę od filmu i pojdę do teatru na:
"Pelikan"
reżyseria:
Pelikan: scenariusz: (wg pomysłu o. J. Alliende-Luco) - Mariusz Kozubek, reżyseria - Mariusz Kozubek, scenografia - Marek Stecko, choreografia - Henryk Konwiński, muzyka - Marcin i Jacek Dzwonowscy.
http://www.motto.pl/index.php?action=3&isbn=83-7168-177-1
Pozdrawiam Serdecznie
Józef Kozubek
www.teczka.com
Odświerzam wątek: Właśnie obejżałem Magnolię (dvd). Gorąco polecam. Naprawde warto. Co prawda film jest smutny ale dość głęboki i w sumie ma pozytywne przesłanie. Troszkę ciezko na początku załapać cołączy poszczególne wątki ale po 15 minutach mniej wiecej wiadomo o co chodzi. Poza tym ma sie wrażenie zektoś ciagle zmienia kanały w twlewizji.
Naprawdę warto to obejżeć.
Krystian
07-06-2004, 19:38
Van Helsing
http://film.onet.pl/_i/fototematy/v/van_helsing/g13.jpg
... no i okazało się, że te śliczne potwory to narzeczone hrabiego DRAKULI...... śliczności...:) :) :)
A ja polecam "Bulgarski.Poscikk", tak dla odmiany, ciekawe polskie kino :wink:
Popieram!!!!!! Mozna się posikac ze śmiechu (oczywiście to poczucie humoru nie każdemu odpowiada). Polecam.
Jeśli chodzi o klasyke kina to "OJCIEC CHRZESTNY" nic dodać nic ująć...
Wiecie, jak się testuje poczucie chumoru przyszłego ziecia? :o
Puszcza mu się "Poznaj mojego tatę" z deNiro :lol: :D :lol:
A ja uwielbiam poskie filmy .
Może troszkę głupawe i naiwne, ci sami aktorzy a ja i tak je lubię . A więc: Sztos, Kiler, Pogoda na jutro, Zróbmy sobie wnuka, Poranek kojota ,Chłopaki nie płaczą, Kariera Nikosia Dyzmy, Dzień Swistaka, mc2, itd.
Pozdrawiam paty.
Master14
01-08-2004, 12:22
Shrek i Shrek 2.To najlepsze filmy:P
W czasie urlopu trzy razy bylam w kinie i polecam:
"Amnezja" - thriller policyjny, (choc przyznam, ze prawie w pierwszej minucie odgadlam, kto jest zabojca)
"Ladykillers" - a ten to naprawde swietny :) Tom Hanks - rewelacyjny!
A trzeci film to Powrot krola (wiem, dopiero teraz :o ), ogladany w gwiezdzista pogodna noc pod chmurka :D
Ach, i polecam jeszcze obejrzany wczoraj "Porozmawiaj z nia", piekny i smutny film Almodovara
Krystian
06-08-2004, 21:03
,,Król Artur" - byłem, widziałem, zapomniałem... cienizna!
a ja dorwałem wreszcie "Legendę Tatr" i idę właśnie oglądać na diwidi :)
Kasiorek
07-08-2004, 20:00
A ja byłam dzisiaj na "Osadzie" i nikomu nie powiem zakończenia, a jeśli ktoś widział to też niech nie mówi.Film super
Wczoraj w TV byl przepiekny film - Trzeci cud. Dawno nie widzialam czegos tak poruszajacego.
Mbztko. miałam oglądać i zasnęłam :cry:
Uuu, to jesli masz na co, to wypozycz koniecznie :)
Krystian
09-08-2004, 14:23
Wczoraj w TV byl przepiekny film - Trzeci cud. Dawno nie widzialam czegos tak poruszajacego.
... a ten trzeci cud był największy, widoczny jak na dłoni... a nikt go nie widział...
Piękny film - niech żyje Kino europejskie !!!
a wczoraj na TCM wpadłem zupełnym przypadkiem na Kotkę na rozgrzanym, gorącym dachu. Nie ma to jak stare dobre kino, świetne :)
z kinowych za to na Rrrr się z Moją Panią wybraliśmy - brrrrrr :/
Maxtorka
21-08-2004, 11:25
Zgłaszam akces do klubu wielbicieli polskich filmów i seriali .
jestem jedyna znaną mi osobą która bezkrytycznie uwielbia "SZtos", sam do końca nie wiem za co, ale z uczuciem tak bywa, jest tu ktoś taki jeszcze?
tomek
Tak , tak i jeszcze raz tak . A scena w restauracji i tekścik - co , było wleczone to " cóś pięknego" jak by powiedział niejaki Grucha . A wiadomo - Grucha towar ma najlepszy :wink:
Właściwie to chciałam napisać o innym filmie .
"Nad złotym stawem" - przepiękny kameralny film o jesieni życia , wzruszający i ciepły . Wspaniali aktorzy : Katherine Hepburn oraz Henry i Jane Fonda . Jakie to prawdziwe .
Ten film muszę koniecznie mieć w domowej filmotece . Czy moze ktoś z Was widział go na DVD ?
Pozdrawiam - Maxtorka
Osada. Jak zwykle zniewalający scenariusz.
Nie mniej jednak z lubością po raz xxl "Tańczący z wilkami " na DVD.
I do upadłego " Wielki Błękit ".
Wielki Błękit jest super, szkoda tylko, że w wypożyczalniach i EMPiK-ach można było dostać tylko jedna wersję z angielskim dubbingiem, i krótszą o jakieś 20 min od oryginału. Dla mnie the best jest "Ostatni Mochikanin" Michaela Mana z oscarową muzyką Trevora Jonesa i Randego Edelmana
Pozdrawiam Sly
joanka77
22-08-2004, 21:17
Polecam film "Efekt motyla". Trochę zakręcony, ale dobry.
wlasnie Efekty motyla obejrzalem w weekend i do polecenia sie podlaczam, zakrecenie potwierdzam ;)
a oprocz tego z duzym opoznieniem wrzucilismy z Moja Pania na ruszt To wlasnie milosc i smakowalo swietnie :)
A ja bylam w kinie (tez troche opoznienia) na "Pojutrze", jesli ktos lubi filmy katastroficzne, to polecam, chociaz w troche sie strasznie go oglada, widzac, co sie teraz dzieje na swiecie z pogoda.
Kasiorek
23-08-2004, 13:22
Po raz pierwszy męczyłam się na filmie, nie na taki rodzj filmu się nastawiłam .Chodzi mi o film "Zakochany bez pamięci" .Daleko mu do romantycznej komedii jak ma w opisie.Może byłam zmęczona ,ale jeśli lubicie pokręcone filmy w których niewiadomo o co chodzi to polecam.
Natomiast z przyjemnością zobaczyłam " Żony ze Stepfort" .Łzy leciały mi ze śmiechu , a mój małżonek rozmarzył się przez moment.Polecam wszystkim którzy lubią lekkie kino do zabawy
Kasiorku, nie tylko Twój małżonek miał maślane oczy i wzdychał do ukrytych pragnień :D
Kiedy zaobserwowałam takie zachowanie kolegi małżonka..powiodłam oczami po innych panach.
Wszyscy tak mieli :lol:
Właśnie wczoraj byłam na "Osadzie"
Ja polecam, mój Misiek - nie, wiec sami zdecydujcie.
Natomiast po poscie Kasiorka - idę na żony (a co tam - z mężęm - może mnie nie wymieni :wink: )
Pozdrawiam
Maluszek
25-08-2004, 08:12
Ja bym chciała pójść na "Osadę" ale moja połówka nie chce pójść ze mną :( bo twierdzi, że nie lubi takich filmów.
Wczoraj natomiast obejrzeliśmy "Ostatniego samuraja" z Tomem Cruisem - nawet się przyjemnie oglądało.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski
support vBulletin