PDA

Zobacz pełną wersję : Błędy w stropie Teriva - mam duży czy mały problem ?



wierzba75
11-09-2006, 22:48
Proszę Forumowiczów o opinię czy tak wykonany strop to duży problem ?
Kierownik i ekipa twierdzą iz wszystko jest OK.
Ale problem jest.
Rozpiętość stropu w tym miejscu to około 5,7 m
Co druga belka nie była podstemplowana tylko opierała sie na desce.
Belki niepodstemplowane są ugięte w środkowej cześci stropu o 3 cm w stosunku do belek podstemplowanych.
Strop jest pofalowany.
Pierwszy problem jaki widzę to problem z tynkowaniem.
Czy takie pofalowanie zmniejsza wytrzymałośc stopu, nie grozi to pękaniem stropu, albo czymś jeszcze gorszym ?


Załączam zdjęcie dla zobrazowania problemu.
http://www.sarino.com.pl/zdjecie3.jpg

pawcik7
12-09-2006, 03:51
qrcze, nie znam się ale nawet naoko to to dobrze nie wygląda.
aby mieć równy sufit bedziesz musiał/a chyba G-K podwiesić.
ja bym się wqrwił jak bym miał coś takiego u siebie :-(


pzdr.

jeżyk
12-09-2006, 04:23
Ja budowlańcem nie jestem ale każdy kto ma trochę wyobraźni musi wiedzieć, że na 5,7 m bez stempla ugiąć się musi. U mnie (strop ceramiczny teriva) stemplowali nawet tam gdzie belki miały tylko 2m, nie widzę też belki w poprzek stropu, spinającej, czy jakoś tak. Dla mnie jest to ewidentna kucha, za którą w najlepszym wypadku nie należy się ani grosza. No chyba, że standardem w naszym budownictwie są takie fale (skoro kierownik budowy twierdzi, że jest ok :o )

bigmario4
12-09-2006, 05:23
Deskę mogli postawić na sztorc na pewno miałaby większą wytrzymalość.
Przez takich "fachowców" zawsze będą wieszać psy na budowlańcach.
Gdzie był kiero do k....nędzy!!!Daj po kieszeni może na przyszłość sie czegoś nauczą :evil:

pokerzysta
12-09-2006, 06:28
NO TO MASZ BIG PROBLEM
PO PIERWSZE NA ROZPIETOŚCI STROPU 6M POWINIENIES MIEĆ (sorki) dwie belki poprzeczne które robi się pozostawiając miejsce puste pomiedzy pustakami stropowymi i zalewa sie je betonem - u ciebie nie widze tych belek!