PDA

Zobacz pełną wersję : Jaką wiertarkę



todzik
10-10-2006, 20:02
Witam

Jestem "zielony w sprawach wiertarek" a potrzebuje pomocy przy zakupie dobrej moto-wiertarki na SDS plus z jakimś adapterem na zwykłe wiertła.
W markecie powiedzieli mi że do uzytku domowego wystarczy 500watowa moto-wiertarka a ja chciałem coś mocniejszego ( coś około 800W) bo są one o niebo mocniejsze od zwykłych wiertarek.
Dlatego sie was pytam czy kupić taką 500Watową czy szukać czegoś innego, a jeśli coś innego to podajcie jakieś propozycje. PLZZ
Ma to być na prezent dla ojca

Patos
10-10-2006, 20:05
Jaką kwotę możesz przeznaczyć na prezent?

mdzalewscy
10-10-2006, 20:14
młoto-wiertarki są ciężkie i w większości prac mało wygodne, nieporęczne, przy mocy 500W to ciężko coś przekuć np. strop i ciężko wiercić, bo waga robi swoje . Jeśli chcesz wydać mało to kup małą wiertarkę około 500W i młoto-wiertarkę większej mocy. Kup coś marketowego, np. Einhella, masz 2 letnią gwarancję i za całość wydasz nie więcej niż 300zł, i całą budowę przechulasz na tym sprzęcie, no albo coś bardziej markowego, ale już inna kasa

rammzes1
10-10-2006, 20:26
Polecam młotowiertarki SDS firmy DeWalt. Mam takie ustrojstwo od 3 lat i sprawdza się znakomicie.

piejar
10-10-2006, 20:40
Mam młoto-wiertarkę Kinzo 1100 W . Zajefajna maszyna, w Leroju ostatnio po 250 PLN z pełną walizą wierteł. Maszyna faktycznie jest ciężka i raczej do grubszych prac. Nie wiem czy pożenisz młoto-wiertarkę z wiertarką na zwykłe wiertła. Dla mnie to różne parafie. Jeżeli nie robisz dużo to nie inwestuj za dużo kasy. Ja mam kilkuletniego Bosch-a który zepsuł się ze 4 razy- na szczęście umiałem sobie sam naprawić.

marcin_u
10-10-2006, 20:49