PDA

Zobacz pełną wersję : co powinno się sprawdzic przed kupnem nieruchomości PILNE!!!



wilag
31-10-2006, 19:03
Proszę o pomoc !!!
Jestem laikiem w sprawach nieruchomości. Mam ochotę kupic działkę letniskową zabudowaną domkiem letniskowym. W związku z tym że mam niemiłe doświadczenia bo już raz kupiłam działkę letniskową na której nie mogłam nic wybudowa, wolę teraz zapytac.
Czy wystarczy że sprawdzę księge wieczystą (szczególnie dział IV), w gminie czy nie ma zadłużenia w podatku, oraz czy domek jest wybudowany zgodnie z prawem czy powinnam jeszcze na coś zwrócic uwagę?

Proszę o pilną pomoc bo w czwartek 2-11-2006 r. muszę się ostatecznie zdecydowac

Za pomoc z góry DZIĘKUJĘ

Nefer
31-10-2006, 19:53
jeśli planujesz budowę domku letniskowego - to pewnie starczy. Jeśli ma tam być "normalny" dom to raczej potrzebujesz coś więcej - np. WZ lub PZP. Nie wiadomo czy będzie można działkę przekształcić na budowlaną.

Jak przeniesiesz do wątku Prawo i Pieniądze to fachowcy pewnie pomogą w tej kwestii.

wilag
31-10-2006, 19:55
tam stoi już domek letniskowy

Nefer
31-10-2006, 20:00
tam stoi już domek letniskowy
i nie chcesz tego zmieniać - może jeszcze wypis z rejestru gruntów - tak na wszelki... ale to co wymieniasz wystarczy.

Powiem szczerze - moi rodzice raz wtopili - z powodu komarów :):) Działka w widłach Wisły i Pilicy - nie dało się wyjść z samochodu - w życiu czegoś takiego nie widziałam :) Ale tego sie teraz nie dowiesz :):)
Moi rodzice sprzedali po 3 latach - no , nie dało się :)

wilag
31-10-2006, 20:06
co zawiera taki wypis?

Mam nadzieję że z komarami wytrzymam :D Działka i domek są w pięknej okolicy ok 300 metrów od jeziora może tam komary nie dolecą :)

Nefer
31-10-2006, 20:17
co zawiera taki wypis?

Mam nadzieję że z komarami wytrzymam :D Działka i domek są w pięknej okolicy ok 300 metrów od jeziora może tam komary nie dolecą :)