Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pomóżcie...



agnieszkakusi
20-11-2006, 07:30
Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o zdjęcia i potrzebuje pomocy. szuakałam na forum wskazówke i wszystko było by ok, gdyby nie to, że na końcu adresu zdjęć mam rozszerzenie html, a nie jpg. Co z tym zrobic?
Może ktos odpisze zanim admin mnie nie przesunie?? :roll:

Nefer
20-11-2006, 07:38
jeśli tak to wklejasz link do zdjęcia a nie zdjęcia ( traktujesz zdjęcie jak stronę internetową)

agnieszkakusi
20-11-2006, 07:39
a jak wkleić zdjecie? Mam w końcu dziennik i chciałabym pokazać Wam moje zdjęcia, ale bez linku, bo to tylko kłopot.

Nefer
20-11-2006, 07:44
a jak wkleić zdjecie? Mam w końcu dziennik i chciałabym pokazać Wam moje zdjęcia, ale bez linku, bo to tylko kłopot.
Albo rybki albo akwarium. Zapisz zdjęcie na dysku ( pewnie będzie w .jpg lub gif.) umieść go na jakimś serwerze - np. Fotosik czy jakiś inny) i wtedy masz w odpowiednim formacie i wklejasz..

malmuc
20-11-2006, 07:45
Hej
Ja nauczyłam sie z tego źródła
http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=30921

Gdyby cos było niejasne pytaj? :)

agnieszkakusi
20-11-2006, 07:50
Malmuc, wysłałam na priv...

dominikams
20-11-2006, 08:48