PDA

Zobacz pełną wersję : Kiedy ogrodzić działkę? /ogrodzenie tymczasowe/



Gołąb
05-12-2006, 17:38
Witam!

Jestem początkujący od niedawna na forum.
Kupiłem niedawno działkę i chcę na wiosnę w etapach rozpocząć budowę.
Nasuneło mi się zasadnicze pytanie- kiedy ogrodzić tymczasowo działkę aby nie przeszkadzało ogrodzenie w wykonywanych pracach:zdjęcie humusu,
wykonanie fundamentu,dowózka materiału i.t.d
Działka ma szer.23m,dł.57m, z tyłu sąsiad,z prawej sąsiad,wolna tylko lewa
strona- ale czy wolno na nią wjeżdzać?

Z góry dziękuję za info.

beton44
05-12-2006, 17:40
może i nie wolno ale można jak nie ma płota...

sąsiedzi ci zbudowani pewnie jeździli po Twojej działce ona się od tego chyba nie zepsuła???

ddoommiinniikk
05-12-2006, 22:19
O ile w okolicy nie ma nadmiernego złodziejstwa, to można ogrodzić po postawieniu murów i dachu. Jest to szczególnie praktyczne przy wąskich, niewielkich działkach. Po przywiezieniu więźby i dachówki żaden wielki samochód nie ma po co wjeżdżać na działkę, a ryzyko uszkodzenia płotu przez xamochody średniotonażowe jest mniejsze.

Kryspin
06-12-2006, 07:52
Dużo żależy jak zamierzasz robić np. fundamenty. Jeśli przyjedzie grucha z betonem to wiadomo że swobodniej będzie się jej poruszać bez ogrodzenia.

Osobiście wybrałbym moment po wylaniu już ław fundamentowych, kolejne prace już raczej nie będą, aż tak przestrzenio potrzebne a do stropu i tak trzeba zawezwać gruchę z pompą więc...

U mnie działka szerokości 21 m i długości 42 cieśle biebali z belkami 9,5 mb i jakoś im ogrodzenie nie przeszkadzało. Troszkę czasu zajęło wniesienie mi łat, kontrłat i belek stropowych na teren ogrodzonej działki ale... pozornie spałem spokojniej :D :D

Jeśli natomiast masz sygnały że często graty wychodzą z budowy pod nieobecność właściciela zacznij od ogrodzenia w pierwszej kolejności.

dzióbek
06-12-2006, 09:04