PDA

Zobacz pełną wersję : przyłącze kanalizacji sanitarnej



renia i arek chełm
28-12-2006, 12:38
może ktoś mi wyjaśni jaką odległość od domu traktuje sie jako przyłacze a jaką jako sieć . jestem zielony może mi ktoś podpowie

PrzemoBDG
28-12-2006, 14:12
może ktoś mi wyjaśni jaką odległość od domu traktuje sie jako przyłacze a jaką jako sieć . jestem zielony może mi ktoś podpowie
A pytanie dotyczy wody, energii elektrycznej czy kanalizacji?
W ramach sieci wodociągowej siecią jest główna rura, a długość przyłącza liczy się właśnie od niej (same przyłączenie polega na dokonaniu nawiertki w tej rurze i pociągnięciu dodatkowej nitki do konkrentego odbiorcy). Czyli jeżeli rura jest po drugiej stronie drogi to w takiej sytuacji policzą tobie w ramach przyłącza także całe przejście pod tą drogą i odcinek w ramach Twojej posesji. Podobnie przy sieci elektrycznej, tyle że elektrycy zostawiają swoją skrzynkę na granicy posesji. Natomiast w ramach kanalizacji, zwykle w ramach budowy tego rodzaju sieci dokonywane jest podejście pod posesje kończące się ok. 1-1,5m od granicy nieruchomości (na koszt inwestującej gminy). Dalszy etap to indywidualne przyłącze.

Acent
28-12-2006, 15:11
może ktoś mi wyjaśni jaką odległość od domu traktuje sie jako przyłacze a jaką jako sieć . jestem zielony może mi ktoś podpowie
A pytanie dotyczy wody, energii elektrycznej czy kanalizacji?