PDA

Zobacz pełną wersję : Piec grzewczy NIEDŹWIEDŹ



Dotty123
02-01-2007, 08:02
Bardzo proszę o pomoc w podaniu sprawdzonych adresów gdzie w Warszawie można taki piec nabyć.

Czy macie na jego temat pozytywne opienie ?

askala
02-01-2007, 11:56
ja widziałem tu stoi

http://www.platformamaterialybudowlane.pl/platforma/view/site.Index

na jerozolimskich

tez sie skłaniam ku temu piecu i prosze o opinie

RYSZARD
03-01-2007, 20:26
Ja mam Niedzwiedzia od miesiaca. I sam nie wiem czy jestem z niego zadowolony, mysle ze nie potrafie jakos go "ustawic".
Miałem właśnie dzisjaj popytać na forum, i przyłaczę sie do tego wątku to może ktoś doświadczony nam poradzi.
Do ogrzania jest około 120m powierchni w szeregówce idealnie ocieplonej i z nowymi oknami, Niedziiedz KLO 20 sterownik Euroster 2005.
W nocy temperatura 18 a od godz 6 do 22 - 21 stopni.
Co dzien sprawdzam zużycie gazu i wychodzi przeciętnie 9 metrów, Myślę że przy tych temperaturach zewnętrzych do niezbyt oszczędnie.
Nie znam się wiele na tym ale nie podoba mi się że po osięgnięciu temperatury piec całkowcie się wyłacza i kaloryfery stygną do około 20 stopni i ponownie przy następnym załaczeniu musi je grzać na nowo.
Zastanawiam się czy nie oszczędniej jest zrezygnowanie z programatora i ustalenia na piecu jakiejś optymalnej temperatury aby kaloryfery miały cały czas zasilanie.
Oczywiscie inna tempratura ustawian by była na dzień a inna na noc.
Pozdrawiam

lukol-bis
03-01-2007, 21:30
Tak jak jest - jest dobrze. Chyba nie jest ci zimno. Jeśli zrezygnujesz z programatora zużycie gazu wzrośnie o ca 20%. Szukaj innych możliwości zaoszczedzenie, a jest ich mnóstwo.
Pozdrawiam

askala
03-01-2007, 21:39
Szukaj innych możliwości zaoszczedzenie, a jest ich mnóstwo.
Pozdrawiam

np. ?

pjr
03-01-2007, 22:03
Mam go trzeci sezon ..... nuda, nic się z nim nie dzieje. CO i ciepła woda dwa sezony w nowym domku o pow. 86 m kw plus pom. gospodarxcze ok. 7 m kw. zużycie ok. 3200 m szesc. Gotuje na kuchni elektrycznej.

RYSZARD