PDA

Zobacz pełną wersję : Weberman



kwakwarakwa
14-01-2007, 09:37
Witam-jestem tu najnowszy :lol: więc wypadałoby abym się grzecznie przywitał-co niniejszym czynię.Jeżeli można to chciałbym szanownych forumowiczów uniżenie o radę poprosić (jeżeli można oczywiście).
Ale do rzeczy-ostatnimi czasy mój stary piec c.o doznał uszczerbku (starość tak jakby) i muszę go w ekspresowym tempie wysłać na emeryturę a zakupić nowy.Tak się składa ,że jestem rolnikiem i m.in posiadam ok.12 ha lasu-kupowanie węgla na moim miejscu byłoby grzechem :wink: .Bycie rolnikiem polega niestety na tym,że ma się baaardzo mało wolnego czasu-tak więc często i gęsto paliłem nienajsuchszym drewnem- i nie chcę z tego typu rozwiązania rezygnować-zresztą mój stary piec wytrzymał takie coś 14 lat.
I teraz mam takie pytanko-sprzedawca po usłyszeniu moich wynurzeń zaproponował mi coś takiego jak piec firmy Weberman a najlepiej jeszcze z wbudowanym wymiennikiem (bojler zblokowany z kotłem)-czy ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś doświadczenia z piecami w/w firmy ?-i z paleniem mokrego drewna ?.Pozdrawiam.

boryskasztan
14-01-2007, 13:22
witam ja te jestem tu nowy ale niestety na temat co jestem tak samo zielony jak nowy. pozdrawiam

jeżyk
14-01-2007, 14:48
spalanie mokrego to grzech niewybaczalny :lol:

Grzesiek13
14-01-2007, 16:21
Witam.
Nie o kocioł tu chodzi a o dobre drewno do niego, czyli sezonowane, o wilgotności do 20%. Mokre drewno ma kiepską wartość opałową, a mokre spaliny niszczą kocioł i komin.

Pozdrawiam Grzesiek

kwakwarakwa
14-01-2007, 17:11
spalanie mokrego to grzech niewybaczalny :lol:
Tak ale ja lubię żyć w grzechu :lol: -a tak poważnie to nad suchym mogę się zastanowić :D ale co do pieca to jutro już jadę go zobaczyć-a więc jeżeli ktoś miał do czynienia z tym piecem to bardzo proszę o radę.Baaardzo.