PDA

Zobacz pełną wersję : Konfiguracja i programowanie Integry



Witalis
16-01-2007, 19:36
Witam wszystkich entuzjastów Integry f-my Satel i nie tylko. :wink:

Chciałbym, w tym wątku zainicjować doświadczenia, pomysły i porady dotyczące PROGRAMOWANIA I KONFIGURACJI central alarmowych Satela i nie tylko.

Kupiłem centralę Integra 128 z zamiarem wykorzystania jej, nie tylko do zabezpiecznia, ale również do budowy namiastki inteligentnego domu. :-? Jednak, żeby to zrealizować niezbędne jest poznanie wszystkich funkcji i możliwości. O ile z konfiguracją prostego systemu alarmowego nie powinno być trudności, to przy podłaczaniu automatyki bramy wjazdowej, garażowej, domofonu, sterowników radiowych itp. a następnie zgraniu tego z systemem tak, żeby to miało "ręce i nogi", mogą zacząć się schody. :cry:
Na razie jestem na etapie uczenia się, konfigurowania i poznawania poszczególnych funkcji. Na początek chciałem zrealizować następujący pomysł:
Sygnalizacja optyczna otwarcia okien i drzwi, oparta na LED-ach umiejscowionych w widocznym miejscu na parterze. Miałoby to działać tak:

okno zamknięte - dioda wygaszona
okno uchylone - dioda świeci światłem ciągłym
okno otwarte - dioda miga

W oknach muszą być oczywiście dwa czujniki (na górze i na dole).
Programowo chciałem to zrealizować na zasadzie sumy i iloczynu logicznego wirtualnych wyjść ale nie potrafię zmusić diody do migania. Chciałem wykorzystać opcję wyjścia "pulsowanie" ale ta opcja dotyczy tylko wyjść działającycz na czas :o
Czy możliwe jest dowolne taktowanie wyjścia np. 250/250ms albo 500/250ms albo 100/500ms ??
Czy mogę prosić o pomoc? :)

damiang
17-01-2007, 08:44
Po co nowy wątek jak są:

http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=13001

http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=20421

Witalis
17-01-2007, 21:08