PDA

Zobacz pełną wersję : Łazienkowy dylemat



daxima
28-01-2007, 21:00
Łazienka 180 na 280
Najbardziej bym chciała taki układ
http://images12.fotosik.pl/27/33f0bab0f8101759.jpg (www.fotosik.pl)
Czy 140 cm to nie za mało na bidet i wc
Nie wiem już czy zrezygnować z bidetu czy wybrać układ wejście na bidet i wc. Tylko w tym wariancie upadnie koncepcja pewnego elementu w aranżacji któy zrodził się w mym zamyśle.
W zasadzie to te 140 mogłoby się zwiększyć do np 145 a może ciut więcej.
Ma ktoś może w takim rozstawie te ustrojstwa.
Jak mierzę sobie we własnej łązience nie wydaje mi się źle jak patrzę na budowie to mi się wszystko takie małe wydaje.
Już sama nie wiem :-?

Kanton
28-01-2007, 21:14
wystarczy ja wójt to mówię

daxima
28-01-2007, 21:23
wystarczy ja wójt to mówię

o fakt wierze mój guru :wink:

To mi jeszcze powiedz jak to jest bo czytem że bidet 30 cm od ściany niestety nie mam jeszcze doświadczenia z sanitariatami na stelażach czyli stelaż ile od ściany 20 ???
Bo wówczas to by szło chyba tak
20 + 50 + 50 +20
czy robić odstęp pomiędzy stelażami
sorki za takie pytania ale musze się zdecydować na rozstawinie sanitariatów
Jestem dopiero przed kładzeniem instalacji :D

mika31
28-01-2007, 21:25
Kurcze, mamy prawie takie same łazienki z tym, że moje drzwi są w miejscu
twojej drabinki.
Właśnie taki układ sobie wymyśliłam. Bez bidetu jednak, bo to chyba za mało miejsca. Ewentualnie taki kibelko-bidet. Też planuję dać długą szafkę/szufladę lub po prostu blat i dodatkowo pólkę ścienną na całej długości od kabiny do sciany i może na całej tej długości lustro.
Trochę mi w tym układzie brakuje miejsca na j wysoką szafkę coby jakieś szlafroki czy ciuchy chować, ale chyba już nic więcej nie wymyślę.

daxima
28-01-2007, 21:44
Mika u mnie to ma być łazienka tzw strefy dziennej.
Więc akurat najbardziej to mi potrzebna jakas szafka na malowidła.
Mogłabym skrócić ta szafkę. Ale to wcale nie takie fajne rozwiązanie komunikacja wc umywalka będzie do bani.